Under ett replikskifte mellan Jimmie Åkesson och Isabella Lövin vid dagens riksdagsdebatt, uttryckte hon ilska mot den rasbiologiska politik hon påstår finns i SD:s partiprogram.
Så här lät det.
Kanske Lövin glömt att Miljöpartiet begåvats med en somalisk kvinna i Riksdagen? Kanske Lövin glömt att denna kvinna från Somalia (ett land som använt sig av slaveri) anser att rasbiologi är ett bra sätt att dela in människor? Bild från Expressen

[…] Minns ni inlägget där Isabella Lövin (Mp) debatterade med Jimmie Åkesson? […]
Träffande svar
http://twitter.com/HagsOlof/status/1270694095103672324
Miljöpartiet ska ut. På ett eller annat sätt. Vi kan inte ha såna inkompetenta idioter vid spakarna. Dom har ställt till med för mycket elände redan. HÖJ SPÄRREN TILL 10 % NU
Vad svarade Lövin?
Tyvärr har Socialdemokraterna 34%
Vi får leva med att Mp fortsättningsvis styr landet.
Kungen har talat Jimmie..behövs ju inte sägas mer måtte detta parti med uteslutande svagbegåvade åka ur riksdagen fortare än kvickt
Har Lövin och MP oxå glömt eller kanske förträngt att partiet samarbetar med ett parti vid namn Socialdemokraterna som historiskt bär ansvaret för att Sverige hade ett välutvecklat Rasbiologiskt Institut ?
Även de övriga JÖK-partierna C och L fanns med på den tiden när rasbiologin var i ropet i Sverige.
Måtte i första hand landsförädiska MP och L försvinna ur riksdagen efter valet 2022 och vid nästa val även landsförrädiska Centerpartiet och kommunisterna men tyvärr så lär alla fyra partierna via valfusk eller stödröstning som det offentligt kallas bli kvar i riksdagen framöver.
Att Jimmie orkar. Miljödårar, sopsäckar och lågbegåvade genusexperter, rullande kärringar, retarderad statsminister, skatt på påse…osv. osv.
Hahaha, vilket dårhus.
Bra Jimmie!
Själv tror jag den kvinnliga individen är sjuk.
Ponnsan
AfS