Planet of the Humans

Michael Moore, granskar ”klimatclownerna och vad de åstadkommit!

Magplasken och fiaskona är väldigt många!

Michael Moore

Videon nedan släpptes på Youtube igår, den är en timma o fyrtio minuter lång, men mycket intressant o sevärd. Det ena klimatprojektfiaskot och klimatskojeriet efter det andra visas upp.

 

2 thoughts on “Planet of the Humans

  1. Jag har just tittat på denna minst sagt skrämmande dokumentär om hur miljörörelsen blivit grundlurad.
    TITTA FÖR GUDS SKULL PÅ DEN.
    Slutet är väldigt hjärtskärande.
    Rekommenderar också Koyaanisqtsi som också är en mycket bra film

Kommentera