Från Molenbeek i Belgien, kommer dessa två video snuttar, som visar klart och tydligt, att den muhammedanska läran inte är nått för civiliserade samhällen!
Bönebröl i Molenbeek
Polis omhändertar en stackars muhammedan som blivit akut bönenödig!

Från Molenbeek i Belgien, kommer dessa två video snuttar, som visar klart och tydligt, att den muhammedanska läran inte är nått för civiliserade samhällen!
Bönebröl i Molenbeek
Polis omhändertar en stackars muhammedan som blivit akut bönenödig!
ett böneutrop skall ej få finnas i kristna länder
en moske oki då får dom välja stad så kan dom hålla på där be o grejor
men dom tror att dom kan göra som i deras pest länder införa muslimska lagar o grejor hahahah
sjukt dom flyr från skiten sen vill dom ha det här mmm
bidrag bidrag o bidrag
Varför gör de detta i våra länder i Europa i annat syfte än att provocera.
En bönestund för de muslimer jag känner, är en för dem viktig handling som endera görs i ensamhet eller tillsammans med andra i deras helgedom.