8 thoughts on “Dagens

  1. Alexandria Ocasio-Cortez var namnet, en riktig räpa som man inte vill bli utsatt för… ever.
    Men…. med vårt perspektiv på livet är det ren underhållning att se på hennes försök att rädda världen.

  2. grebom5 – Sweden – Retired male with more than 25 years experience of overseas work, mostly in Africa and Asia but also Europe. Convinced that Islam is a dangerous religion present in our time but still using medieval ways of practising their religion.
    gamgubben skriver:

    Most probably!

  3. Yes är en mycket bra engelsk popgrupp . I detta land heter yes ja på landets språk . Var stolt över vårat språk och nyttja det fullt ut . Det var ett ”orimligt ” högt antal smittade i Berlin . Allmän mobilisering påkallas , full panik ! Vad är i görningen under täcket ? Mvh Sjöström

  4. Stupida tycks allt flera bli,p.g.a. den intensiva propaganda,som bedrives kring årets Influensa.
    I mina nyss avslutade nyheter från RBB (Berlin-sändare)som pågick i c:a 10 minuter,utgjorde ”flensan” 8 minuter,övriga två minuter ägnades åt att smutskasta och beskylla AfD för extremism….
    I nyheterna framgick,att det i Brandenburg (C.a 2,5 miljoner invånare) hela 26 fall av Corona upptäckts.
    I Berlin med c.a 3,5 miljoner,har hela 126 sjuka registrerats !!
    Tala om pandemi …

KommenteraAvbryt svar