"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Alexandria Ocasio-Cortez var namnet, en riktig räpa som man inte vill bli utsatt för… ever.
Men…. med vårt perspektiv på livet är det ren underhållning att se på hennes försök att rädda världen.
Yes är en mycket bra engelsk popgrupp . I detta land heter yes ja på landets språk . Var stolt över vårat språk och nyttja det fullt ut . Det var ett ”orimligt ” högt antal smittade i Berlin . Allmän mobilisering påkallas , full panik ! Vad är i görningen under täcket ? Mvh Sjöström
Stupida tycks allt flera bli,p.g.a. den intensiva propaganda,som bedrives kring årets Influensa.
I mina nyss avslutade nyheter från RBB (Berlin-sändare)som pågick i c:a 10 minuter,utgjorde ”flensan” 8 minuter,övriga två minuter ägnades åt att smutskasta och beskylla AfD för extremism….
I nyheterna framgick,att det i Brandenburg (C.a 2,5 miljoner invånare) hela 26 fall av Corona upptäckts.
I Berlin med c.a 3,5 miljoner,har hela 126 sjuka registrerats !!
Tala om pandemi …
Alexandria Ocasio-Cortez var namnet, en riktig räpa som man inte vill bli utsatt för… ever.
Men…. med vårt perspektiv på livet är det ren underhållning att se på hennes försök att rädda världen.
Du ser ut som en feminist med.. bara förstärker det hela oavsett från vilket håll..
Most probably!
Yes är en mycket bra engelsk popgrupp . I detta land heter yes ja på landets språk . Var stolt över vårat språk och nyttja det fullt ut . Det var ett ”orimligt ” högt antal smittade i Berlin . Allmän mobilisering påkallas , full panik ! Vad är i görningen under täcket ? Mvh Sjöström
Stupida tycks allt flera bli,p.g.a. den intensiva propaganda,som bedrives kring årets Influensa.
I mina nyss avslutade nyheter från RBB (Berlin-sändare)som pågick i c:a 10 minuter,utgjorde ”flensan” 8 minuter,övriga två minuter ägnades åt att smutskasta och beskylla AfD för extremism….
I nyheterna framgick,att det i Brandenburg (C.a 2,5 miljoner invånare) hela 26 fall av Corona upptäckts.
I Berlin med c.a 3,5 miljoner,har hela 126 sjuka registrerats !!
Tala om pandemi …
Yes på båda frågorna!
Hon har förståt att svaret är..yes
Svar: Ja!