"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
9 thoughts on “Jimmie Åkesson (SD) svarar Stefan Löfven (S) om skattesänkningar”
Sossen Måste få veta av andra att han ljuger för det finns inger sosse som kan räkna ut detta på grund av att han har bestämt att 2+2=7. om någon tror att detta är sant så är han sosse.
Jimmie har blivit kaxigare och tar nu hem varje debatt och ordväxling med Stefan Löfven.
Det ser ut som att hela regeringen hukar och skäms, har det gått upp för dem vilken katastrof de har ställt till med?
Utan länkar eller annan bevisning så är det enbart svammel du kommer med.
Men jag skulle inte bli helt förvånad om det stämmer….en del Sverigedemokrater är sjuka i huvudet så som Mika Kotanen och Mattias B Johansson….Kolla här…..https://thoralfsblogg.com/2019/10/15/mika-kotanen/
Jag gillade Thoralf, men nu har han gnällt över sin uteslutning i snart ett års tid, det börjar bli tjatigt. Han är vuxen nog att ”vända blad” som kungen säger.
Laddar in …
Så ska han tas den där sossen har saknat en glöd ifrån Åkesson dom sista åren så detta var uppfriskande att se.
Är det månne flickvännens styre av Sölvesborg som fått han att vakna.?!
Sossen Måste få veta av andra att han ljuger för det finns inger sosse som kan räkna ut detta på grund av att han har bestämt att 2+2=7. om någon tror att detta är sant så är han sosse.
Kom igen jimmie, ge den jäveln vad han tål.
Stefan Löfven själv är ju de facto den äkta wobblaren …
https://media1.tenor.com/images/308e4a1081c64038ee6aeb27753eccac/tenor.gif
https://media1.tenor.com/images/e5cf5c3d4fa6766ccf67107849d08973/tenor.gif
Från media1.tenor,com
Populistiska Löfvén gör bort sig igen.
Jimmie har blivit kaxigare och tar nu hem varje debatt och ordväxling med Stefan Löfven.
Det ser ut som att hela regeringen hukar och skäms, har det gått upp för dem vilken katastrof de har ställt till med?
SD= nya V som vill dubblera kvotflyktingar och har nämndemän som inte röstar för utvisningar
Utan länkar eller annan bevisning så är det enbart svammel du kommer med.
Men jag skulle inte bli helt förvånad om det stämmer….en del Sverigedemokrater är sjuka i huvudet så som Mika Kotanen och Mattias B Johansson….Kolla här…..https://thoralfsblogg.com/2019/10/15/mika-kotanen/
Jag gillade Thoralf, men nu har han gnällt över sin uteslutning i snart ett års tid, det börjar bli tjatigt. Han är vuxen nog att ”vända blad” som kungen säger.
Så ska han tas den där sossen har saknat en glöd ifrån Åkesson dom sista åren så detta var uppfriskande att se.
Är det månne flickvännens styre av Sölvesborg som fått han att vakna.?!