5 thoughts on “Misslyckat klimat-ljug” i repris

  1. Ni där nere i Fjärran Östern är inte ensamma om,att föras bak ljus…
    Läste just i BZ,förklaringen till att det inte blev nytt värmerekord 2019.
    Så många ”negativa” omständigheter,har visat sig innebära normal torka på sina håll och åska med skyfall,på andra ställen !
    Stenbock tycker sig känna igen sådant väder,så länge jag kan minnas !
    Vid mina promenader utmed Sundet,synes fortfarande ingen höjning av havsnivån..

KommenteraAvbryt svar