-Pettersson är redan avstängt på Facebook, annars skulle jag bli. Nu blir det nog bara en fatwa men det är inget. God fortsättning…

-Pettersson är redan avstängt på Facebook, annars skulle jag bli. Nu blir det nog bara en fatwa men det är inget. God fortsättning…
Att vara avstängd från lågvattenmärket och begåvningsreserven Fejan måste vara sunt och anses som en seger !
BEFRIANDE att SKÄMTA om detta. Synd att SVERIGE INTE är av den ÅSIKTEN…. Här råder allvaret, tyngden och TRÅKIGHETEN från Kiruna till Malmö….suck
Sveriges politik är Jihadcerifierad av imam Magot Wallström
Satan vad jag skrattade!
Riktigt bra!
En blivande klassiker!
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
Hohoho
Eller Hahaha
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣