"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
FN:s atval om fri invandring som han nämner låter som något som skulle kunna påverka samhället såpass mycket att regeringen borde informerat alla om innebörden i god tid och sedan låtit invånarna folkomrösta om det (jämför med EU-inträdet).
SER NI MÖNSTRET ??? Det kan ta tre år att bli svensk medborgare. 2015, tre år innan valet 2018, importerade såssarna mängder av valboskap för att bli indoktrinerade, lydiga och integrerade i partiets strukturer. Partiets återväxt går givetvis före landets och folkets välbefinnande. 2019, tre år innan nästkommande val 2022, blir det dags igen när FN-avtalet är påskrivet. Nya, lydiga medborgare. Nya nyttiga idioter som såssarnas valboskap. SER NI MÖNSTRET ???
Jag undrar hur Bert ställer sig till att en av en enig riksdag i september avsatt regering nu bjuds att komma tillbaka i November av samma riksdag.
Det är ett solklart bevis på att vi inte har några politiker i Sverige och heller ingen riksdag värd namnet.
FN:s atval om fri invandring som han nämner låter som något som skulle kunna påverka samhället såpass mycket att regeringen borde informerat alla om innebörden i god tid och sedan låtit invånarna folkomrösta om det (jämför med EU-inträdet).
SER NI MÖNSTRET ??? Det kan ta tre år att bli svensk medborgare. 2015, tre år innan valet 2018, importerade såssarna mängder av valboskap för att bli indoktrinerade, lydiga och integrerade i partiets strukturer. Partiets återväxt går givetvis före landets och folkets välbefinnande. 2019, tre år innan nästkommande val 2022, blir det dags igen när FN-avtalet är påskrivet. Nya, lydiga medborgare. Nya nyttiga idioter som såssarnas valboskap. SER NI MÖNSTRET ???
Tack Bert !
Jag undrar hur Bert ställer sig till att en av en enig riksdag i september avsatt regering nu bjuds att komma tillbaka i November av samma riksdag.
Det är ett solklart bevis på att vi inte har några politiker i Sverige och heller ingen riksdag värd namnet.