9 thoughts on “Insändare: Stalin eller Hitler?

  1. De blir nog Stalin för han hade stora likheter med svensk politik i dag Stalin var sitt århundradets största lögnare och generallissimus Stefan Löfven & co är detta århundrades största lögnare

  2. grebom5 – Sweden – Retired male with more than 25 years experience of overseas work, mostly in Africa and Asia but also Europe. Convinced that Islam is a dangerous religion present in our time but still using medieval ways of practising their religion.
    gamgubben skriver:

    Ej att förglömma Mao Zedong Kinas f.d diktator slår de två andra åtminstone om vi ska tro kinesiska källor.
    Och att tjafsa som Jan B. om att Jimmie passade på frågan Putin eller Macron är ju ett bevis på Liberalernas oförmåga att tala politik istället för personförföljelse.

  3. En ständigt skäggig åldrande man som kallas ’politikens hunk’ . Det är dålig smak i politiken idag, uppenbarligen. Hunk är väl det sista man kan kalla denna figur.

KommenteraAvbryt svar