"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
7 thoughts on “Bert Brölar : Sluta Ljug Politiker”
Hur går det för SD i valrörelsen, räcker 18-20% som partiet ligger på idag för att rädda Sverige från undergång som väl SD ska och kommer att göra om det blir något politiskt inflytande efter valet i September ?
Tänk att en del glömmer så fort!
Bara för ett år sedan så tjänade han stora pengar på att hyra ut bostäder till migrationsverket. Och då var alt frid och fröjd.
Nu har kontraktet gått ut och nu klagar han på det mesta -med all rätt i sig!
Men kan vi lita på honom? Nej, han är fullständigt opålitlig.
I morgon kanske han har skrivit ett nytt kontrakt med migrationsverket och då levererar han andra nytillverkade floskler.
Kluven till Bert.
Han är värsta sortens kapitslist samt folkförrädare.
Lite mr jekyll o mr hyde.
Men jag gillar hans sätt att prata o har rätt i så gott som allt.
Fan va synd han är folkförrädare!
Att Bertan för egen vinnings skull i åratal sugit ut åtskilliga miljoner ur den svenska skattekistan verkar nästan vara glömt av svenska herliga arbetare, när han brölar då haglar det mest positiva reaktioner !
Vad har Bertan tillfört Folkhemmet mer än en stor trut, naiva och konkonflikträdda svenskar behöver alltid någon som offenligt talar åt och i deras ställe.
Hur går det för SD i valrörelsen, räcker 18-20% som partiet ligger på idag för att rädda Sverige från undergång som väl SD ska och kommer att göra om det blir något politiskt inflytande efter valet i September ?
Tänk att en del glömmer så fort!
Bara för ett år sedan så tjänade han stora pengar på att hyra ut bostäder till migrationsverket. Och då var alt frid och fröjd.
Nu har kontraktet gått ut och nu klagar han på det mesta -med all rätt i sig!
Men kan vi lita på honom? Nej, han är fullständigt opålitlig.
I morgon kanske han har skrivit ett nytt kontrakt med migrationsverket och då levererar han andra nytillverkade floskler.
Vi naiva svenskar glömmer snabbt, det är bara på 4 år mellan valen och vid varje val blir väljarkåren lika grundlurad av samma valfläsk !
Kluven till Bert.
Han är värsta sortens kapitslist samt folkförrädare.
Lite mr jekyll o mr hyde.
Men jag gillar hans sätt att prata o har rätt i så gott som allt.
Fan va synd han är folkförrädare!
Säga vad man vill om Bert men han har rätt i det mesta.
UGH, den stora falska Bert Karlsson har ånyo talat med sin kluvna tunga.
Att Bertan för egen vinnings skull i åratal sugit ut åtskilliga miljoner ur den svenska skattekistan verkar nästan vara glömt av svenska herliga arbetare, när han brölar då haglar det mest positiva reaktioner !
Vad har Bertan tillfört Folkhemmet mer än en stor trut, naiva och konkonflikträdda svenskar behöver alltid någon som offenligt talar åt och i deras ställe.