"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Jag röstade på SD i tre val, en gång på Ny Demokrati de rösterna var ärliga från min sida och då de enda val som fanns för mig.
Nu har jag ytterligare ett val i höst och jag vill fortsatt vara ärlig,vill gärna ge AfS en chans.
Jag tycker om det program som AfS har och Gustav K är kunnig och mycket väl insatt i de frågor han får.
Swebbtv med Mikael G är en alldeles strålande kanal, jag har fått många svar på mina funderingar, genom att lyssna på era program, Tack !
Lena:
Ps. Såg nu att det var en gammal kommentar från Juli och inser nu,att du har frisknat till ! Eller ?
Ds.
Stenbock :
(Lita inte på en kvinna), först så går det opp så går det opp, sen så går det ner , ja ännu längre ner ……..
Finns mycket som jag uppskattar från båda partierna, kan se dem jobba mot samma mål , när tiden är mogen.
Stenbock :
Varför tycker du inte om Tirol ?
Det är avkopplande bland bergen och härlig luft !
Lena:
Hade hoppats att detta skulle ske under min levnad !
Nu ser bl.a. du ut att grusa mina förhoppningar…
Nåja, jag skall titta ner på er 2022,från moln nr: åtta.. 🙂
Stenbock :
Moln 666 är redan fullbokat och jag lyckades att få sviten.
Stenbock :
Lyssna och njut, se den vita gnistrande snön.
Ja därom tvivlar o. strider även Gudarna….
Jo men den musik som spelas där,är ju inte lappsk !!
Utan sådan här: https://www.youtube.com/watch?v=sFS4PQ7GE54
Å den gillar jag innnttee…. ens med 80 %-ig Strohrum till !
Och även SD får efter valet i September kanske möjligheten att visa upp sin ärlighet gentemot sin väljarkår och Folkhemmet, mycket arbete kommer att krävas för att räta upp dagens svenska samhälle i fritt fall men enligt uppgift så är ju SD det enda parti som vill, kan och kommer att klara av den uppgiften!
Kampanjen för AFS har utmynnat i någon slags motkampanj mot SD. Man letar upp uttalanden och vantolkar vad som sagts av ledande SD-politiker för att förstärka hur förträffliga AFS inte sviker och lurar sina väljare som sossealternativet SD gör. AFS för en direkt skadlig hetskampanj mot partiet man tror att man i framtiden kan få samarbeta med. Påminner en del om hur slaskpressen arbetar. Detta parasitbeteende gynnar bara sjuklövern. Det drar tveksamma väljare från SD, väljare som kan vara de som avgör att SD får något att säga till om. En splittrad opposition mot sjuklöverns vanstyre gynnar ingen som vill ha en förändring till det bättre.
Skulle med glädje ge SD en röst om partiet inte för att blidka 7 klövern och PK-media hade övergett bland annat sina kärnfrågor som ej medlemskap i NATO, Swexit, återvandring och i EU-parlamentet inte hade bytt till en mer socialliberal grupp osv men att lägga en röst på något kappvändarparti gör jag defintivt inte och förstår heller inte att en röst på AFS är en röst på 7 klövern vilket jag däremot tycker att en röst på SD börjar bli !
Alla får rösta på vad de vill och sedan får framtiden utvisa hur det går med det gamla fina och trygga Folkhemmet, önskar SD lycka till med att rädda Sverige från undergång som dess väljarkår till 100% tydligen redan vet kommer att ske.
Ok, Afs kommer att få några procent…flera år kommer att gå med fascist,rasist,nazist stämpel tills han inser att det går inte att övertyga PK med saningen och verkligheten ..
Låt oss inte splittra det som SD har byggt upp….
AFS kommer lättare att kunna förhandla om sina ideer om SD är i makten ..
Kasselstrand är rak, ärlig tullar inte på sanningen och säger exakt det som det s.k VANLIGA folket som politikerna från V till SD föraktfullt alltid kallar oss ute i den riktiga verkligheten för vill höra och tycker !
Är inte Gustav Kasselstrand ungefär som Gustav Fridolin.
Jag röstade på SD i tre val, en gång på Ny Demokrati de rösterna var ärliga från min sida och då de enda val som fanns för mig.
Nu har jag ytterligare ett val i höst och jag vill fortsatt vara ärlig,vill gärna ge AfS en chans.
Jag tycker om det program som AfS har och Gustav K är kunnig och mycket väl insatt i de frågor han får.
Swebbtv med Mikael G är en alldeles strålande kanal, jag har fått många svar på mina funderingar, genom att lyssna på era program, Tack !
Lena:
Där sjönk du ett antal punkter i min aktning ! Nu inser jag också varför du gillar bergsområdet,och dess befolkning i Tirol…. ;(
Lena:
Ps. Såg nu att det var en gammal kommentar från Juli och inser nu,att du har frisknat till ! Eller ?
Ds.
Stenbock :
(Lita inte på en kvinna), först så går det opp så går det opp, sen så går det ner , ja ännu längre ner ……..
Finns mycket som jag uppskattar från båda partierna, kan se dem jobba mot samma mål , när tiden är mogen.
Stenbock :
Varför tycker du inte om Tirol ?
Det är avkopplande bland bergen och härlig luft !
Lena:
Hade hoppats att detta skulle ske under min levnad !
Nu ser bl.a. du ut att grusa mina förhoppningar…
Nåja, jag skall titta ner på er 2022,från moln nr: åtta.. 🙂
Stenbock :
Moln 666 är redan fullbokat och jag lyckades att få sviten.
Stenbock :
Lyssna och njut, se den vita gnistrande snön.
Ja därom tvivlar o. strider även Gudarna….
Jo men den musik som spelas där,är ju inte lappsk !!
Utan sådan här:
https://www.youtube.com/watch?v=sFS4PQ7GE54
Å den gillar jag innnttee…. ens med 80 %-ig Strohrum till !
Mitt svar är min vy ………
Vid siktigt väder.
Kasselstrand är smartare än Åkesson.
Kasselstrand äger utan tvekan ett visst mod, men om han är vis och ärlig får nog framtiden utvisa.
Och även SD får efter valet i September kanske möjligheten att visa upp sin ärlighet gentemot sin väljarkår och Folkhemmet, mycket arbete kommer att krävas för att räta upp dagens svenska samhälle i fritt fall men enligt uppgift så är ju SD det enda parti som vill, kan och kommer att klara av den uppgiften!
Kampanjen för AFS har utmynnat i någon slags motkampanj mot SD. Man letar upp uttalanden och vantolkar vad som sagts av ledande SD-politiker för att förstärka hur förträffliga AFS inte sviker och lurar sina väljare som sossealternativet SD gör. AFS för en direkt skadlig hetskampanj mot partiet man tror att man i framtiden kan få samarbeta med. Påminner en del om hur slaskpressen arbetar. Detta parasitbeteende gynnar bara sjuklövern. Det drar tveksamma väljare från SD, väljare som kan vara de som avgör att SD får något att säga till om. En splittrad opposition mot sjuklöverns vanstyre gynnar ingen som vill ha en förändring till det bättre.
Att ge sin röst till Afs, är detsamma som att ge den till motståndarna. Detta val är ett ödesval, det gäller liv eller död ! SD behöver varenda röst !
Blir definitivt en röst på AFS i September !
Kent ..
Vill du ge bort din röst åt 7klöven så är det på ditt ansvar….
Allt han säger kan SD åstadkomma .
Skulle med glädje ge SD en röst om partiet inte för att blidka 7 klövern och PK-media hade övergett bland annat sina kärnfrågor som ej medlemskap i NATO, Swexit, återvandring och i EU-parlamentet inte hade bytt till en mer socialliberal grupp osv men att lägga en röst på något kappvändarparti gör jag defintivt inte och förstår heller inte att en röst på AFS är en röst på 7 klövern vilket jag däremot tycker att en röst på SD börjar bli !
Alla får rösta på vad de vill och sedan får framtiden utvisa hur det går med det gamla fina och trygga Folkhemmet, önskar SD lycka till med att rädda Sverige från undergång som dess väljarkår till 100% tydligen redan vet kommer att ske.
Ok, Afs kommer att få några procent…flera år kommer att gå med fascist,rasist,nazist stämpel tills han inser att det går inte att övertyga PK med saningen och verkligheten ..
Låt oss inte splittra det som SD har byggt upp….
AFS kommer lättare att kunna förhandla om sina ideer om SD är i makten ..
Samma här. Kasselstrand är smartare än Åkesson.
Kasselstrand är rak, ärlig tullar inte på sanningen och säger exakt det som det s.k VANLIGA folket som politikerna från V till SD föraktfullt alltid kallar oss ute i den riktiga verkligheten för vill höra och tycker !