"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
O T:
Om journalisterna kunde skriva om den bistra verkligheten så behövde de inte ljuga och ta till fula knep, vi vet vad ni sysslar med och är långt ifrån nöjda. https://www.di.se/debatt/hot-och-stolder-ar-nu-handelns-storsta-problem/
Det är inte endast handelns problem ……….någon betalar och det är vi konsumenter !
Vi betalar allt i alla hörn vad det gäller kriminella / gangsters….. vi är så trötta på skiten att————–
Enligt personalen på Åhléns i Kista Galleria la man ner den butiken pga för högt svinn (stölder) och hot mot personalen (framförallt efter stängning när de var på väg därifrån). Kan inte bekräfta om det stämmer men det låter inte orimligt.
Va är han kvar på Aftonfaken?
Har #metoo havererat?
Jag trodde hela staben av snoppbärare på fake news jätten hade dömts till evig skam i den nya folkdomstolen mot snoppbärare.
Hade jag inte varit en obotlig cyniker, så hade jag nästan kunnat drista mig till att tycka synd om miffot Lindberg, men den mannen är tamejfan dum i precis hela huvudet….
Asbra kommentar! Kort och koncist.
”Utmaningar” heter det väl herr Lindberg?
Jag har full förståelse för att i folkmun kallas för Rickstönten………
Ja han lever verkligen upp till den titeln.
O T:
Om journalisterna kunde skriva om den bistra verkligheten så behövde de inte ljuga och ta till fula knep, vi vet vad ni sysslar med och är långt ifrån nöjda.
https://www.di.se/debatt/hot-och-stolder-ar-nu-handelns-storsta-problem/
Det är inte endast handelns problem ……….någon betalar och det är vi konsumenter !
Vi betalar allt i alla hörn vad det gäller kriminella / gangsters….. vi är så trötta på skiten att————–
Lena. Vi har i varje skrivit om det…
https://petterssonsblogg.se/2018/01/23/hot-och-stolder-handelns-storsta-problem/
Enligt personalen på Åhléns i Kista Galleria la man ner den butiken pga för högt svinn (stölder) och hot mot personalen (framförallt efter stängning när de var på väg därifrån). Kan inte bekräfta om det stämmer men det låter inte orimligt.
https://s17.postimg.org/tsrw63g4f/rakhmat-akilov_2.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CuEnFTgWcAAabi_.jpg
Va är han kvar på Aftonfaken?
Har #metoo havererat?
Jag trodde hela staben av snoppbärare på fake news jätten hade dömts till evig skam i den nya folkdomstolen mot snoppbärare.
Hade jag inte varit en obotlig cyniker, så hade jag nästan kunnat drista mig till att tycka synd om miffot Lindberg, men den mannen är tamejfan dum i precis hela huvudet….
Anders Lindberg fattar inte…….
Den mannen är sjuk.
Anders Lindberg är ett enda stort haveri.
Anders Lindberg är en utmaning. Tänk va det skrattas bakom Hans rygg på Aftondasspapprets redaktion…
Det värste för Anders Lindberg är väl att haveriet spritt sig till hans hjärna.
Ja, haveriet i landet Sverige som Lindberg och hans gelikar är skyldiga till – är det helt OK?
Han har då bra mycket otur när han tänker, den där Lindberg…
Jo hade det bara stannat i hans huvud,men han kan ju inte låta bli att förmedla det heller?