"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
The gesture is identical to a gesture for the number four, and is made by raising four fingers of either hand (preferably the right hand) and folding the thumb.
Egyptian and non-Egyptian politicians, mostly supportive of the Muslim Brotherhood, are regularly seen making the Rabia gesture, which is identical to one common gesture for the number four. Among these politicians is Turkish President Recep Tayyip Erdogan
Kan det vara så att det är ett sax-påse-sten-liknande spel om vem som ska vara ”stora sked” respektive ”lilla sked”? Det verkar som om Erdoğan drog nitlotten denna gång och får ”bresa”. 😉
Någon förutom 7 klöverns anhängare som tror att hycklande och hånflinande Magdalena Anderssons uttalande betyder någonting eller får någon effekt i verkligheten ?
Märks att det snart är val och detta är naturligtvis bara falskt röstfiske som tyvärr allt för många naiva svenskar går på.
Vilket svammel de håller på med. De laddar för valrörelsen. Och dessutom skyller på de som godtrogen ljugit och kanske kastat några kristna över bord, för att komma till Sverige. Hon borde säga att de vi lurade hit, har vi försatt i en märklig situation när vi ber dem söka sig någon annan stans.
Humanitär stormakt? Våra politiker blir bara mer och mer ruttna!
Den s.k. finansministern sa i går att Sverige inte kan ta emot fler invandrare än vi klarar av, Det är bara att gratulera till att ha slagit upp sina ljusblå. Vi Svenskar som håller på SD visste detta redan för 10 år sedan.
Vi som är ännu äldre visste och förstod detta redan för drygt 35 år sedan när Sverige med Olof Palme i spetsen ställde upp svenska dörren på vid gavel mot omvärlden och som blev starten på en totalt vansinnig och okontrollerad massinvandring som vi idag ser resultatet av !
Alla vettiga svenskar vet naturligtvis att ingen kan, kommer att vågar eller vill rensa upp i dagens svenska kriminella träsk och få bort alla parallella religiösa samhällen som vuxit fram och bitit sig fast i Sverige, nysvenskar som inte vill integreras gör inte utan behåller sin kultur och seder och ingen får naturligtvis tvinga dem till något annat för då är det direkt rasism, inte ens SD kan göra underverk om 7 klövern och deras 87:a nu mot förmodan skulle ge detta parti något som helst inflytande över politiken efter 2018 vilket inte är troligt.
Det är 42 år sedan Sverige slog upp portarna till helvetet-
Nej, knappast, om man inte förstår att det blir problem när man tillåter unga män från Iran/Afghanistan söka asyl i Sverige utan pass och ID då fattar man ingenting….
Ex att det INTE går att utvisa dem sedan då inte något land tar emot dem!
Mannen till vänster ser ut att ha Downs syndrom och inte något ont om det.
I våra s.k. utanförskapsområden finns 100,000 tals som INTE skulle klarat gamla tiders ”hjälpklass” eller ”särskola”. De kan INTE de fyra räknesätten, – addition, subtraktion, multiplikation, division. De kan INTE heller skriva och prata svenska, de uppräknade orden förstår de inte heller och kan INTE stava till….
Att de skulle vara läkare, civilingenjörer, raketforskare som kommit till Sverige är en STOR LÖGN – det är mer sanningsenligt att prata om mördare, narkotikalangare, kriminella som vi INTE ens vet identiteten på tack vare idiotiska politiker….
MEN allt detta är beställt av den s.k. 87:an….
But they have up-to-date cellphones to tell the time of the day.
”Och kan inte ens klockan…”
Ett test vore på sin plats för att fastställa KAPACITETSNIVÅN…..OM en människa INTE kan skriva sitt namn, inte kan klockan, inte kan de fyra räknesätten,- addition, subtraktion, multiplikation, division och INTE KAN SVENSKA…..
VARFÖR SKA DESSA GÅ PÅ EN SVENSKT GYMNASIUM MILJÖPARTIET ?????
Som jag skrivit gång på gång. Det går inte utvisa TILL men det går att utvisa FRÅN. Det är bara viljan som saknas.
Turkiet skulle behöva en ny Kemal Ataturk!
Kaplan gjorde samma tecken på medborgarplatsen
The gesture is identical to a gesture for the number four, and is made by raising four fingers of either hand (preferably the right hand) and folding the thumb.
Egyptian and non-Egyptian politicians, mostly supportive of the Muslim Brotherhood, are regularly seen making the Rabia gesture, which is identical to one common gesture for the number four. Among these politicians is Turkish President Recep Tayyip Erdogan
Kan det vara så att det är ett sax-påse-sten-liknande spel om vem som ska vara ”stora sked” respektive ”lilla sked”? Det verkar som om Erdoğan drog nitlotten denna gång och får ”bresa”. 😉
Någon förutom 7 klöverns anhängare som tror att hycklande och hånflinande Magdalena Anderssons uttalande betyder någonting eller får någon effekt i verkligheten ?
Märks att det snart är val och detta är naturligtvis bara falskt röstfiske som tyvärr allt för många naiva svenskar går på.
Vilket svammel de håller på med. De laddar för valrörelsen. Och dessutom skyller på de som godtrogen ljugit och kanske kastat några kristna över bord, för att komma till Sverige. Hon borde säga att de vi lurade hit, har vi försatt i en märklig situation när vi ber dem söka sig någon annan stans.
Humanitär stormakt? Våra politiker blir bara mer och mer ruttna!
Nog sagt!
Löfven fixar budgeten i två punkter.
http://www.svenskbladet.se/uploaded_images/lofvensvets_1412581858.jpg
När den uppgiften är avklarad visar han upp en nöjd min och lägger bägge armarna i kors.
https://w.cdn-expressen.se/images/be/7c/be7cf70801f6423189927b56bc0c023d/annan/680.jpg
Vilket indikerar att Löfven iaf kan räkna till två (2).
Den s.k. finansministern sa i går att Sverige inte kan ta emot fler invandrare än vi klarar av, Det är bara att gratulera till att ha slagit upp sina ljusblå. Vi Svenskar som håller på SD visste detta redan för 10 år sedan.
Vi som är ännu äldre visste och förstod detta redan för drygt 35 år sedan när Sverige med Olof Palme i spetsen ställde upp svenska dörren på vid gavel mot omvärlden och som blev starten på en totalt vansinnig och okontrollerad massinvandring som vi idag ser resultatet av !
Alla vettiga svenskar vet naturligtvis att ingen kan, kommer att vågar eller vill rensa upp i dagens svenska kriminella träsk och få bort alla parallella religiösa samhällen som vuxit fram och bitit sig fast i Sverige, nysvenskar som inte vill integreras gör inte utan behåller sin kultur och seder och ingen får naturligtvis tvinga dem till något annat för då är det direkt rasism, inte ens SD kan göra underverk om 7 klövern och deras 87:a nu mot förmodan skulle ge detta parti något som helst inflytande över politiken efter 2018 vilket inte är troligt.
Det är 42 år sedan Sverige slog upp portarna till helvetet-
Nej, knappast, om man inte förstår att det blir problem när man tillåter unga män från Iran/Afghanistan söka asyl i Sverige utan pass och ID då fattar man ingenting….
Ex att det INTE går att utvisa dem sedan då inte något land tar emot dem!
Mannen till vänster ser ut att ha Downs syndrom och inte något ont om det.
I våra s.k. utanförskapsområden finns 100,000 tals som INTE skulle klarat gamla tiders ”hjälpklass” eller ”särskola”. De kan INTE de fyra räknesätten, – addition, subtraktion, multiplikation, division. De kan INTE heller skriva och prata svenska, de uppräknade orden förstår de inte heller och kan INTE stava till….
Att de skulle vara läkare, civilingenjörer, raketforskare som kommit till Sverige är en STOR LÖGN – det är mer sanningsenligt att prata om mördare, narkotikalangare, kriminella som vi INTE ens vet identiteten på tack vare idiotiska politiker….
MEN allt detta är beställt av den s.k. 87:an….
Och kan inte ens klockan…..
But they have up-to-date cellphones to tell the time of the day.
”Och kan inte ens klockan…”
Ett test vore på sin plats för att fastställa KAPACITETSNIVÅN…..OM en människa INTE kan skriva sitt namn, inte kan klockan, inte kan de fyra räknesätten,- addition, subtraktion, multiplikation, division och INTE KAN SVENSKA…..
VARFÖR SKA DESSA GÅ PÅ EN SVENSKT GYMNASIUM MILJÖPARTIET ?????
Som jag skrivit gång på gång. Det går inte utvisa TILL men det går att utvisa FRÅN. Det är bara viljan som saknas.