"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Ja hur man än gör så blir det fel.Läser pojkens lindström skriverier i expressen.Han kommenterar kniv dådet i Enskede.Det är så synd om dom för att dom flyr för sina liv.När skall han vakna redan på dagisnivå vet barnen att dom som kommer från Afghanistan kommer från Iran, och där är inte krig.Det skulle vara trevligare om han tog handen ur fickan och stoppade in skjortan och inte såg ut som någon #metoo gubbe.Mvh Adolf
När drevet går så är det nog många som hoppar på för att inte utpekas som damen i grön klänning.
Enligt den svenska maximen om allas lika värde är hennes reaktion alldeles korrekt.
Ja hur man än gör så blir det fel.Läser pojkens lindström skriverier i expressen.Han kommenterar kniv dådet i Enskede.Det är så synd om dom för att dom flyr för sina liv.När skall han vakna redan på dagisnivå vet barnen att dom som kommer från Afghanistan kommer från Iran, och där är inte krig.Det skulle vara trevligare om han tog handen ur fickan och stoppade in skjortan och inte såg ut som någon #metoo gubbe.Mvh Adolf