Dagens allahu akbar
Denna utövare av den så kallade ”fredliga och humana”, visar tydligt vad han anser att man skall göra med kristna symboler!
Denna utövare av den så kallade ”fredliga och humana”, visar tydligt vad han anser att man skall göra med kristna symboler!
Vill han se icke-muslimer elda koraner?
Tänk om man kunde lyfta upp den där fete satan och slänga han i backen på samma sätt.
Muslimsk marrodor ar 0% manniska den saken ar helt klar! Brinn i helvetet muslimska avskum!
Dessa islamioter kan INTE samarbeta med nagon, de hor bara hemma i helvetet och dit borde vi hjalpa dem snabbast!
Hur skulle en annan apa hantera en konstig docka?
Har någon sett en apa göra något logiskt?
Enligt koranen ska muslim betrakta kristen som fiende!
D.v.s. Vi har massvis med fiender i vårt fosterland!
Vi tar emot fieder utan att identifiera dem!
Vi bjuder fiender på vår välfärd !
Fi låter fiender bygga stridsledningscentraler (moskeer) i vårt land!
Vi bjuder våra fiender på sjukvård!
Trivs du med fiende som granne?
Känner du dig trygg med fiender som grannar?
Jag är rädd!
Har någon sett en apa göra något logiskt?
Enligt koranen ska muslim betrakta kristen som fiende!
D.v.s. Vi har massvis med fiender i vårt fosterland!
Vi tar emot fieder utan att identifiera dem!
Vi bjuder fiender på vår välfärd !
Fi låter fiender bygga stridsledningscentraler (moskeer) i vårt land!
Vi bjuder våra fiender på sjukvård!
Trivs du med fiende som granne?
Känner du dig trygg med fiender som grannar?
Jag är rädd!
”Dom har samma värdegrund som vi” hälsar Antje, Helle o svenska kyrkan. Grattis PK
Ja, båda är styrda av hjärnspöken och fantasier.
De skändar allt västerländsk och mördar för ett par streckgubbar. Likt förbannat välkomnar västerländska idioter denna farsot…
Vi som har synpunkter pa dessa kallas rasister av PKidioterna! Dessa ar 0% manniskor, satans rovdjur!!
– Och det trots att det inte finns olika människoraser.