Sverige tar emot 15 gånger fler invandrare än Norge

INVANDRING. Enligt färsk statistik från Migrationsverken i Sverige och Norge för vecka 45 till uke 47 så tar Sverige emot 15 gånger fler asylinvandrare än Norge. 

Norge ligger på c:a 30 per vecka medan Sverige tar emot 4-500 asylsökande per vecka. Till detta ska adderas alla anhöriginvandrare. Så regeringen ljuger fortfarande om att invandringen är bromsad. Den är fortfarande högre än 1989 då socialdemokraterna med hjälp av moderaterna stängde gränsen. – Sverige var fullt. 

6 thoughts on “Sverige tar emot 15 gånger fler invandrare än Norge

  1. Mia ! Hur var det nu ??? Politikerna har lärt sig av anstormningen år 2015 ?skulle inte tro det ! Hjärntvättningen håller i sig . Massmedia och politiker mörkar hela tiden hur mycket importer det kommer . Väljarna tror blint på detta och fortsätter att ha stort förtroende för sina idoler som ändå har misslyckats dom senaste 30 åren . Hur tror dessa väljare att Sverige ser ut om 10-20 år ???

    • Ja och idioter till väljare, därför är det så viktigt att få bort
      dom skadedjur som härjat landet dom senaste tjugo åren
      för efter ytterligare en valperiod är det försent

Kommentera