INVANDRING. Killen på MMA-klubben kastade runt de andra ungdomarna som han ville. Jag frågade om han verkligen var i rätt grupp? Då utbröt ett himla liv, skriver Metros kolumnist Reza Madadi.
Reza är i klubbens träningslokal när han lägger märke till en urstark och storvuxen kille och frågar om hans ålder. 16 år blir svaret.
När Madadi tvivlade på åldern blev det ett jävla liv.
Senare kom det fram att 16-åringen var 33. Numera har han lämnat landet och poserar på Facebook i främmande land med en kalasjnikov.
-Pettersson tyckte sig känna igen Metros nye krönikör Reza Madadi och gjorde en sökning i bloggens arkiv och mycket riktigt, där dök skribenten upp mindre smickrande sammanhang…något säger mig att Reza ”Mad dog” Madadi har fått hjälp med krönikan. Hans svenska i inte den bästa…
Herr Madadi dömdes till 1 år och 6 månader i tingsrätten. Överklagade och fick 1 år och 9 månader av hovrätten. Hoppas han har betalt skadeståndet nu när han hyllas som en hjälte i de tidningar som pratar om värdegrund.

Han er sikkert mange år over 30. Han har hårvik, knudrete ører ører og tykk bart
Det finns bara ett beslut UT!
Vårt land är förlorat!
Det är Reza Madadi som är på bilden, inte den avslöjade 16/33 åringen
Det står tydligt under bilden och har gjort sen artikeln publicerades.
Att kalla någon för rasist är rasistiskt och fullt jämförbart med N-ordet.
Detta är utan tvekan öron på en person som brottats länge.
Det finns inga 16-åriga brottare med såna öron.
Men, nu har ju PK-maffian bestämt att vi inte får prata om sånt.
Inte heller att ”16-åringen” kommer från Mellanöstern.
Särskilt inte om personen är kriminell. (utom om det är nån från SD eller NMR, då är det OK)
För då blir man stämplad som rasist och fascist…
Vilka jäkla öron ser riktigt äckligt ut.
Om stålfarfar kommer och säger att han är 17 år så tror migrationsverket på det.
En apa kan inte ljuga!
Han stämmer mycket bra överens med vad 7-klövern mer än gärna bjuder in i Sverige.
Han ljuger om sin ålder och är mycket kriminell.
Reza är inte heller guds bästa barn,men det är inte jag heller.Han belyser problemet med ””barnen” som kan vara 33 år,det är jävla bluff och det är som Reza säger ingen vågar prata om det,men tyvärr någongång måste man ta upp och lösa det här problemet.Mvh Adolf