"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Och Sverige ger allmän amnesti till ljugande Afghaner varav många är knarkare och grova brottslingar. Att vi tillåter islams värderingar att ockupera oss med moskebyggen som denna i Malmö finansierad av Saudi Arabia och invigd av Socialdemokraterna ör en skandal. (Nordens största salafistmoske.)
Att vi som i filmen inte ställer några som helst krav på de som kommer till Tyskland och Sverige kan vi tacka de s.k. ”feministerna” och ”vänstern” för men främst i vårt land regeringen S+MP!
Sveriges befolkning får vad de beställer i allmänna val, 30% tänker konstant rösta på Socialdemokraterna och för ”öppna gränser” och ”öppna hjärtan”!
ANSVARSLÖST att släppa in dessa rovdjur, de tillför ingenting utan är dysfunktionella och kriminella individer som orsakar oss stor skada. Vi får hoppas att den dumma 87.an vaknar och inser detta innan det är för sent, tiden börjar rinna ut….
Förlåt, alltså fy fabian. De kommer i horder till våra hemländer och bär sig åt som värsta avskummen.
Och de tillåts att härja med ursprungsbefolkning i både Tyskland och Sverige.
Merkel mina tankar om dig går ej att skriva. Merkel det övergår mitt förstånd hur Du kan sova på natten. Detsamma gäller för vår nuvarande kommunistiska socialistiska regimsörja. Detsamma gäller även för tidigare regim Alliansen ledd av en köpt globalist lakej Reinfeldt.
Jag ska inte skriva mer om Nya Moderater-na eftersom då förlorar jag mitt vett. Sveket från regeringar och riksdag gör att jag förlorat tron på demokrati. Jag förlåter Er aldrig.
Till Er menafolk och afrikaner och asiater hur står Ni ut med Er själva.
Vad är Ni för typer som kommer hit och går samman med politiker och media som spottar på sitt eget folk. Folket som betalar deras löner och Ert uppehälle. Fy skäms. Vore jag er skulle jag skämmas så mycket att jag åkt hem frivilligt på direkten.
Men Afghaner vet inte vad äkta skam. De skriker på gator och torg och kräver och kränker och hotar, helt öppet. Det är bara politiker, myndigheter och media som inte ser vad som sker mitt framför deras egna ögon.
Tala om agenda.
Vill man ha hot och våld då importerar man en sådan kultur. Ja, våra styrande i Europa vill. Uppenbarligen.
Och Sverige ger allmän amnesti till ljugande Afghaner varav många är knarkare och grova brottslingar. Att vi tillåter islams värderingar att ockupera oss med moskebyggen som denna i Malmö finansierad av Saudi Arabia och invigd av Socialdemokraterna ör en skandal. (Nordens största salafistmoske.)
Att vi som i filmen inte ställer några som helst krav på de som kommer till Tyskland och Sverige kan vi tacka de s.k. ”feministerna” och ”vänstern” för men främst i vårt land regeringen S+MP!
Sveriges befolkning får vad de beställer i allmänna val, 30% tänker konstant rösta på Socialdemokraterna och för ”öppna gränser” och ”öppna hjärtan”!
ANSVARSLÖST att släppa in dessa rovdjur, de tillför ingenting utan är dysfunktionella och kriminella individer som orsakar oss stor skada. Vi får hoppas att den dumma 87.an vaknar och inser detta innan det är för sent, tiden börjar rinna ut….
Samtliga nitiska antirasisters små älsklingar i farten, de vet om att de har medhåll.
Förlåt, alltså fy fabian. De kommer i horder till våra hemländer och bär sig åt som värsta avskummen.
Och de tillåts att härja med ursprungsbefolkning i både Tyskland och Sverige.
Merkel mina tankar om dig går ej att skriva. Merkel det övergår mitt förstånd hur Du kan sova på natten. Detsamma gäller för vår nuvarande kommunistiska socialistiska regimsörja. Detsamma gäller även för tidigare regim Alliansen ledd av en köpt globalist lakej Reinfeldt.
Jag ska inte skriva mer om Nya Moderater-na eftersom då förlorar jag mitt vett. Sveket från regeringar och riksdag gör att jag förlorat tron på demokrati. Jag förlåter Er aldrig.
Till Er menafolk och afrikaner och asiater hur står Ni ut med Er själva.
Vad är Ni för typer som kommer hit och går samman med politiker och media som spottar på sitt eget folk. Folket som betalar deras löner och Ert uppehälle. Fy skäms. Vore jag er skulle jag skämmas så mycket att jag åkt hem frivilligt på direkten.
Men Afghaner vet inte vad äkta skam. De skriker på gator och torg och kräver och kränker och hotar, helt öppet. Det är bara politiker, myndigheter och media som inte ser vad som sker mitt framför deras egna ögon.
Tala om agenda.
Enkelt våra politiker är mera rädda om sin lön än att vara folkets företrädare !!!!
Ja eller dubbellön. En från folket och en från dold uppdragsgivare.
Agenda, de jobbar för någon annans agenda.
Utplåna alla nationalstater.
Det handlar om ett befolkningsutbyte helt enkelt.
Udden är riktad mot oss, vi ska ersättas och blandas ut.
Helt i enlighet med direktiven i koranen.