"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Vad är det för trams. Polen behöver EU mer än någonsin! Får mest EU-stöd av alla EU-länder (läs svenska skattebetalares pengar). Polens medborgare utnyttjar ”rörligheten” mest av EU-länderna: 2 miljoner polacker jobbar ju utomlands.
Och vår egen lilla ledartomte åker härsan och tvärsan i Europa och talar sig blå för att ekonomiska muslimer skall in i EU. Skönt att det finns några sansade människor som förstår att vi har blivit grundlurade med vår fina gästfrihet. Men han tar det fulla ansvaret, men han får ingen information. Så är läget i vårt stackars lidande Sverige.
Skall också nu,när vi är inne på krig och elände,påminna om att ni vid besök i Tyskland,skall vara försiktiga med, att vinka med höger arm !
Två kineser på turistbesök fick erfara detta sedan man framför Riksdagshuset lät sig fotograferas med bekanta ”Adolfhälsningen”.
Två nitiska säkerhetsmän observerade det hela på avstånd,och polisanmälde det hela. Straffet blev 500 Euro som nu lär gå till kassan för nya importer av exoter.För de av er som inte känner till denna hälsningsform, (i förebyggande fall) en bild av originalet själv:
Antagligen behöver inte heller Polen Donald. Tusk
Reblogga detta på Life, Death and all between.
Vad är det för trams. Polen behöver EU mer än någonsin! Får mest EU-stöd av alla EU-länder (läs svenska skattebetalares pengar). Polens medborgare utnyttjar ”rörligheten” mest av EU-länderna: 2 miljoner polacker jobbar ju utomlands.
Föredrar nog Polens långsiktiga tänkande istället för
EU: s kortsiktiga tänkande.
Och vår egen lilla ledartomte åker härsan och tvärsan i Europa och talar sig blå för att ekonomiska muslimer skall in i EU. Skönt att det finns några sansade människor som förstår att vi har blivit grundlurade med vår fina gästfrihet. Men han tar det fulla ansvaret, men han får ingen information. Så är läget i vårt stackars lidande Sverige.
Och mitt i rabaldert hotar nu islamske diktator Erdogan ,att han (Turkiet) kan intaga hela Europa på 3 dagar !!! Denne man måste vara lika sjuk, som Absurdistans hela regering. I dagens Krone ett reportage.Dock på tyska:
http://imgl.krone.at/Bilder/2017/05/08/Tuerkei-kann-Europa-in-drei-Tagen-einnehmen-Erdogan-nahe-Zeitung-story-581801_630x356px_157045fae2344dda7281490c8070ef42__erdogan_soldaten_ap_jpg.jpg
http://www.krone.at/medien/tuerkei-kann-europa-in-drei-tagen-einnehmen-erdogan-nahe-zeitung-story-581801
Skall också nu,när vi är inne på krig och elände,påminna om att ni vid besök i Tyskland,skall vara försiktiga med, att vinka med höger arm !
Två kineser på turistbesök fick erfara detta sedan man framför Riksdagshuset lät sig fotograferas med bekanta ”Adolfhälsningen”.
Två nitiska säkerhetsmän observerade det hela på avstånd,och polisanmälde det hela. Straffet blev 500 Euro som nu lär gå till kassan för nya importer av exoter.För de av er som inte känner till denna hälsningsform, (i förebyggande fall) en bild av originalet själv:
http://imgl.krone.at/Bilder_skaliert/2017/08/05/Hitlergruss-vor-Reichstag-Zwei-Chinesen-verhaftet-Wirbel-in-Berlin-Story-582138_310x175px_9280ce78f4fdc50a14f6e8eb3c812582__3519343770_jpg_1563265_310.jpg
Det har han väl redan gjort?
Kanske behöver inte Visegrad och EU varandra? Vem behöver EU egentligen?
Polacker och andra klarar sig utan en överstatlig byråkratisk organisation, som bara kostar pengar och lägger sig i inre angelägenheter.
Jag tror nog att Polen klarar sig bättre utan EU än EU utan Polen.