"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Jag såg reportaget igår och där sa de knallskott. Om det var knallskott har gärningsmannen kommit över militärt övningsmaterial, som ibland kan förvaras tillsammans med övrig skarp ammunition. Det är väl högst angeläget att göra husrannsakan hos den som kastade knallskottet? Det är enkelt att identifiera om det är militära knallskott. På 1970-talet var det busenkelt att urskilja militära knallskott från vanliga smällare. Det känner de flesta till, som gjorde värnplikt i början av 1970-talet.
Åter igen kommer frågan VARFÖR ÄR DOM HÄR?Dom flyr för sina liiiiv enligt svetsarn,sen när dom är här fortsätter livet som i deras hemländer.Bränder ,bråk,mord ,våldtäckter,mygel ,korruption.Varför stannar dom inte hemma och förgör varandra på plats.Varför skall oskyldiga svenskar bli inblandade i det.Varför börjar man inte ta tag i allt elände. MVH ADOLF
Inget att förvånas över. De importerade nya svenskarna har en väldigt låg ”våldströskel”. Vi kommer säkert att få se mer av detta. Man löser sina mellanhavanden med våld.
Och allt detta i Löfvens trygga Sverige.
Det ni inte fattar är att Syrianer är inte araber utan kristet arameisk folkslag!
SVenskar är bland de sämsta folkslagen när det gäller historia och geografi…
Sluta drick så mkt mellanmjölk.
Bubbe och babbe spela boll, bubbe vann med tio-noll.
Jag såg reportaget igår och där sa de knallskott. Om det var knallskott har gärningsmannen kommit över militärt övningsmaterial, som ibland kan förvaras tillsammans med övrig skarp ammunition. Det är väl högst angeläget att göra husrannsakan hos den som kastade knallskottet? Det är enkelt att identifiera om det är militära knallskott. På 1970-talet var det busenkelt att urskilja militära knallskott från vanliga smällare. Det känner de flesta till, som gjorde värnplikt i början av 1970-talet.
På detta vis spelar man ”fotboll” i Mena-land.
Men i Löfvens trygga Sverige?
Åter igen kommer frågan VARFÖR ÄR DOM HÄR?Dom flyr för sina liiiiv enligt svetsarn,sen när dom är här fortsätter livet som i deras hemländer.Bränder ,bråk,mord ,våldtäckter,mygel ,korruption.Varför stannar dom inte hemma och förgör varandra på plats.Varför skall oskyldiga svenskar bli inblandade i det.Varför börjar man inte ta tag i allt elände. MVH ADOLF
Vad som händer? När araber spelar så blir det våld. Oavsett vad som spelas.
Kaosblattar som vanligt.
Inget att förvånas över. De importerade nya svenskarna har en väldigt låg ”våldströskel”. Vi kommer säkert att få se mer av detta. Man löser sina mellanhavanden med våld.
Och allt detta i Löfvens trygga Sverige.