"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Så, dessa tilltänkta Valborgskomplex är det senaste greppet inom det asylproduktiva parasitparadiset Sveriges socialakrobatiska tankesmedjor? Idiotism och svagsinne har sannerligen präglat inledningen av detta legendariska millennium. Hur vore det att uppföra högst nödvändiga och inhägnade asylantläger, i stället för att föröka utanförskapsområdenas antal???
Andreas.
Varför ge sig på sådana oprövade och uppenbara högriskprojekt?
Då kanske man snabbt tvingas riva de nybyggda 20-våningars trähusen på samma sätt som man ibland nödgas riva t o m relativt nybyggda, säkrare och stabilare betonghus.
…gäller ha fallskärm redo (höst upp), ifall ”röde hanen”
visiterar några på bottenvåningen…utsikten inte allt, bor
då hellre i en jordkällare än att bli ”lågornas rov” ☹️
…
Man har kommit på knep som gör att spontana olyckbrandtillbud inte leder till totalskada. Men dagens anlagda mordbränder kommer de knappast att stå pall för!!! Risk för många innebrända vid brandterrorattentat!!
Låter som Bert Karlssons senaste projekt för att omsätta ännu fler invällare.
En mycket bra idé, dock inte för pursvenskar att bo i.
Tanken att alla(h) kommer närmare var ju intressant. Alla(h) muslimer kan ju följa med lågorna rakt upp till ”de 72 jungfrurna”.
En ännu bättre lösning borde vara att bygga i wellpapp.
Då skulle vi kunna bygga en wirefärja för invällarna och ”öppna våra hjärtan helt”.
Svårigheten ligger dock i att få detta till en vinstmaskin.
Projektet kanske kan få lite av de 100 milliarder som Invasionsverket får som EXTRA tilldelning? ( om jag minns rätt så ligger budgeten för vårt försvar under hälften av vad Invasionsverket får som EXTRA tilldelning)
Jag säger som programmet, På spåret: ” Vart är vi på väg?”
Jag är rädd inför nya året!
En kompletterande tanke skulle vara att installera de där glödlamporna som invällarna själva importerar.
Skulle kanske räcka att sätta dessa på nedervåningen.
Ja med tanke på hur nysvenskarna handskas med tändstickor och fyrverkeripjäser är det kanske inte så dum ide .Bockbränningen i Gävle kommer att framstå som en piss i Atlanten när dom har lekt färdigt .
Det är ”smart” och mycket ”klimatsmart” men höga trähus är verkligen inte så smart. Vi borde lära oss av erfarenhet och dessutom lär det bli svårt med underhållet. Sen var det brandrisken förstås. Klart riskabelt och rent av farligt.
Joda,, Tenk litt på dette..Hmmm.. Ryktene sier at Immigranter av #Muslimsk hærkomst skal plasseres i høyden slik at De kommer nærmere Allu KvakkKvakk raskere. Høres ut som en fin plan.
Är det bränder du tänker på så är inte det några problem,används limträ så är det bättre än stål vid en brand.
Så, dessa tilltänkta Valborgskomplex är det senaste greppet inom det asylproduktiva parasitparadiset Sveriges socialakrobatiska tankesmedjor? Idiotism och svagsinne har sannerligen präglat inledningen av detta legendariska millennium. Hur vore det att uppföra högst nödvändiga och inhägnade asylantläger, i stället för att föröka utanförskapsområdenas antal???
Andreas.
Varför ge sig på sådana oprövade och uppenbara högriskprojekt?
Då kanske man snabbt tvingas riva de nybyggda 20-våningars trähusen på samma sätt som man ibland nödgas riva t o m relativt nybyggda, säkrare och stabilare betonghus.
http://www.tecnomine.it/images/foto-lavori/Bari-Punta-Perotti.gif
Och alla pengarna har man under tiden slösat bort till ingen som helst nytta i vanlig ordning.
Låt först trämaskarna äta sig mätta. Sen vill de ha ekologisk mat. Gott om det också, svenskarna odlade just KRAVmuslimer.
Varför kan vi inte bygga neråt i gamla gruvhål det skulle bli mycket billigare
för migrationsverket oss skattebetalare…………
…gäller ha fallskärm redo (höst upp), ifall ”röde hanen”
visiterar några på bottenvåningen…utsikten inte allt, bor
då hellre i en jordkällare än att bli ”lågornas rov” ☹️
…
Man har kommit på knep som gör att spontana olyckbrandtillbud inte leder till totalskada. Men dagens anlagda mordbränder kommer de knappast att stå pall för!!! Risk för många innebrända vid brandterrorattentat!!
Låter som Bert Karlssons senaste projekt för att omsätta ännu fler invällare.
En mycket bra idé, dock inte för pursvenskar att bo i.
Tanken att alla(h) kommer närmare var ju intressant. Alla(h) muslimer kan ju följa med lågorna rakt upp till ”de 72 jungfrurna”.
En ännu bättre lösning borde vara att bygga i wellpapp.
Då skulle vi kunna bygga en wirefärja för invällarna och ”öppna våra hjärtan helt”.
Svårigheten ligger dock i att få detta till en vinstmaskin.
Projektet kanske kan få lite av de 100 milliarder som Invasionsverket får som EXTRA tilldelning? ( om jag minns rätt så ligger budgeten för vårt försvar under hälften av vad Invasionsverket får som EXTRA tilldelning)
Jag säger som programmet, På spåret: ” Vart är vi på väg?”
Jag är rädd inför nya året!
En kompletterande tanke skulle vara att installera de där glödlamporna som invällarna själva importerar.
Skulle kanske räcka att sätta dessa på nedervåningen.
– Vilken brasa!
Ja med tanke på hur nysvenskarna handskas med tändstickor och fyrverkeripjäser är det kanske inte så dum ide .Bockbränningen i Gävle kommer att framstå som en piss i Atlanten när dom har lekt färdigt .
Mycket bra idé,låt migrations verket bygga ett par hus,gärna 60 våningar.Där kan alla utvisnings beslutade bo så länge
Skulle inte vilja bo några våningar upp.
Det är ”smart” och mycket ”klimatsmart” men höga trähus är verkligen inte så smart. Vi borde lära oss av erfarenhet och dessutom lär det bli svårt med underhållet. Sen var det brandrisken förstås. Klart riskabelt och rent av farligt.
Joda,, Tenk litt på dette..Hmmm.. Ryktene sier at Immigranter av #Muslimsk hærkomst skal plasseres i høyden slik at De kommer nærmere Allu KvakkKvakk raskere. Høres ut som en fin plan.