7 thoughts on “Manuel död

  1. Gruvmor – Bor i en liten by i Bergslagen som omvandlats till en asylförläggning utan att vi boende tillfrågats. Är mycket arg på politikerna och Migrationsverket. Oändligt trött på den undermåliga svenska journalistiken.
    Gruvmor skriver:

    Vila i frid. Fawlty Towers var en klassiker.

  2. ”Manuel” var ju inte alls spansk, han var faktiskt född i Tyskland, och hans familj flydde till England i slutet av 30-talet.

    Men, han var lysande som spanjor! 🙂 Que??

    • Jag brukar citera honom då en expert uttalar sig om djurhållning-tex en kontrollant eller myndighetsperson som bara sett djurplanscher eller ett SVT program med en gråtande säl.” Ive red it from a book”
      John Cleese har i en TV intervju sagt att det inte går att vara rolig idag då du kränker någon person, grupp, myndighet eller företeelse. Humor och PK ism går inte alls ihop, samma med islam då det är förbjudet för kvinnor att skratta och för män att skratta för mycket

KommenteraAvbryt svar