"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Mycket tillfredsställande att konstatera att åtminstone EN av ondskans före detta offer räddats och behjärtat väljer att vittna om sanningen bakom denna dödskult. Antikrist har förlorat en själ, och över denna seger jublar de himmelska härskarorna. Så ock vi. Ett stärkande, uppbyggligt inslag!
Andreas 🙂
Videolänk till eländet ! https://www.youtube.com/watch?v=2oVWLY3np9w
Underbart att folket förstår och agerar, det blir INTE ett ”smörgåsbord” för snyltarna, hem med er och bygg upp i era länder, era skitstövlar !
Att hata Islam, är förnuftigare än att vara underkastad den tron. Ju mer fakta jag läst om denna dödens lära ju mer avskyvärd verkar den vara.
Islam talar av sig själv sitt tydliga dödens språk genom att Islamska företrädare uttalar dödsdomar mot kritikerna.
Exempel: https://sv.wikipedia.org/wiki/Salman_Rushdie
Jag gillar verkligen kvinnor med sunt förnuft. Mona är en förebild som vågar säga sanningen och som även vet vad hon pratar om, synd bara att inte våra makthavare lyssnar.
Äntligen! Mona har satt ord till min irrationell fobi. Jag är förnuftig!
Islam är en politisk ideologi som har som mål att skapa en muslimsk stat!
Mycket tillfredsställande att konstatera att åtminstone EN av ondskans före detta offer räddats och behjärtat väljer att vittna om sanningen bakom denna dödskult. Antikrist har förlorat en själ, och över denna seger jublar de himmelska härskarorna. Så ock vi. Ett stärkande, uppbyggligt inslag!
Andreas 🙂
Tänk vilken skillnad det kan var på kvinnor som heter Mona.
Förnuftet finns tydligen hos Mona W.
Däremot är det sämre med den saken, hos Mona S.
De har tagit del av vansinnet med svensk politik, hela byn utom en författare ( såklart vänster) är förbannade, då de blir överkörda av ”maktens galningar” i Paris !
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3875568/The-French-village-said-NON-migrants-Fury-Allex-50-refugees-Calais-Jungle-19th-Century-ch-teau.html
Kämpa vidare ni ska aldrig acceptera !
Videolänk till eländet !
https://www.youtube.com/watch?v=2oVWLY3np9w
Underbart att folket förstår och agerar, det blir INTE ett ”smörgåsbord” för snyltarna, hem med er och bygg upp i era länder, era skitstövlar !
Att hata Islam, är förnuftigare än att vara underkastad den tron. Ju mer fakta jag läst om denna dödens lära ju mer avskyvärd verkar den vara.
Islam talar av sig själv sitt tydliga dödens språk genom att Islamska företrädare uttalar dödsdomar mot kritikerna.
Exempel: https://sv.wikipedia.org/wiki/Salman_Rushdie
När får vi se TV-serien ”Jag var muslim” med Mona Walter och andra fd muslimer i SVT(r)?
Hon är verkligen tuff! Beundrar henne!
Att hata har inget med förnuft att göra.
Då är det väl in i helvetes dumt att importera en hatisk dödskult…
Det kanske är någon som inbillat dem att det är förnuftigt att hata.
Absolut! Hört talas om koranen??
Mona Walter…en Riktig hjälte!
En förebild för ALLA svenskar!
Vilken fantastisk människa – en förebild!
Jag gillar verkligen kvinnor med sunt förnuft. Mona är en förebild som vågar säga sanningen och som även vet vad hon pratar om, synd bara att inte våra makthavare lyssnar.