Njut av sommaren

-Pettersson som fortfarande badar regelbundet har noterat att det redan är tomt på stränderna. Det är märkligt för det är fortfarande betydligt varmare i vattnet än i juni.

 

One thought on “Njut av sommaren

KommenteraAvbryt svar