"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Förstår mig inte på svenska folket och regeringen som förlorat allt förnuft. Försöker förstå vad som är fel med dem, men kan för mitt liv inte göra det. Mindcontrol? Masspsykos? Decennier av indoktrinering från dagis, tidningar, universitet o högskolor, skolan, barnprogram, tv/radio som nu får utdelning? Full pott i kulturmarxism, PK, kommunism och diktatursfasoner.
Hur som helst, det är som ett lämmeltåg rakt ner i älven. Vi som har förnuftet i behåll försöker desperat berätta, men ingen lyssnar utan de blir aggressiva mot oss sanningssägare istället.
Det som pågår handlar inte om vanliga höger-vänster-futiliteter som kan styras upp i nästa val. Det som pågår är en irreversibel demontering av Sverige som nationalstat och som kultur!
Svenskarna kommer att få leva med konflikthärdar i landet under lång tid framöver. HUR kan ett beslut som massinvandring av folkmassor som inte kommer att kunna integreras i samhållet få tas utan att svenska folket får säga sitt? Vore det inte naturligt att bli tillfrågad av de som vi gett förtroendet att företräda oss, om vi vill gå under som nation, välfärdsstat, kultur?
Det råder skymning i Sverige. Jag är så s-tans besviken på de folkvalda som försatt oss i detta.
Skriver igen. Jag lovar att muslimska terrorister finns och och att dom gömmer sig bland dom andra parasiterna samt att antalet kommer att som blir terrorister kommer att växa ngt otroligt bland främst ”ensam kommande”.
Att ingen verkar begripa det är oroväckande.
Förstår mig inte på svenska folket och regeringen som förlorat allt förnuft. Försöker förstå vad som är fel med dem, men kan för mitt liv inte göra det. Mindcontrol? Masspsykos? Decennier av indoktrinering från dagis, tidningar, universitet o högskolor, skolan, barnprogram, tv/radio som nu får utdelning? Full pott i kulturmarxism, PK, kommunism och diktatursfasoner.
Hur som helst, det är som ett lämmeltåg rakt ner i älven. Vi som har förnuftet i behåll försöker desperat berätta, men ingen lyssnar utan de blir aggressiva mot oss sanningssägare istället.
Det som pågår handlar inte om vanliga höger-vänster-futiliteter som kan styras upp i nästa val. Det som pågår är en irreversibel demontering av Sverige som nationalstat och som kultur!
Svenskarna kommer att få leva med konflikthärdar i landet under lång tid framöver. HUR kan ett beslut som massinvandring av folkmassor som inte kommer att kunna integreras i samhållet få tas utan att svenska folket får säga sitt? Vore det inte naturligt att bli tillfrågad av de som vi gett förtroendet att företräda oss, om vi vill gå under som nation, välfärdsstat, kultur?
Det råder skymning i Sverige. Jag är så s-tans besviken på de folkvalda som försatt oss i detta.
100 tummar upp!
Skriver igen. Jag lovar att muslimska terrorister finns och och att dom gömmer sig bland dom andra parasiterna samt att antalet kommer att som blir terrorister kommer att växa ngt otroligt bland främst ”ensam kommande”.
Att ingen verkar begripa det är oroväckande.
En variant på samma tema:
http://pbs.twimg.com/media/Cn5lMsMWcAAZoRA.jpg
PK eliten äter alla för dom är minsann inga rasister.
OLEDNINGEN förstör Sverige för all framtid!
Var och en med normala förståndsgåvor inser att det är förödande att släppa in mängder med oidentifierade främlingar i sitt land!