"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Finns mängder av klipp om infernot som vräker fram, saknas ett slut det bara fyller på, helt surrealistiskt. https://www.youtube.com/watch?v=X5zaSDEM6Gw
Stackars barn och barnbarn.
den följande här är från Ventimiglia, vägen är den som går till Nice där lastbilen körde på folk. Detta är den italienska sidan av Rivieran. De ska leva på turism, även folk som bor i bergen. Det var ganska fattigt där för inte så länge sedan. Nu fick folk inkomst, turismen ger mycket med mat, vin för odlare. Restauranger. Jag har hört en halvering efter lastbilen. Just nu flyttar lyxkryssarna. Det är pengar för dem att rusta över vintern-duktiga yrkesmän. Kroatien och Spanien har fullt snart. Vem ska betala för detta? Burkini osv handlar inte om klädplagget utan om en desperation då en hamn med migranter på luftmadrasser inte ger deg
I Sverige skulle svinet säkert få skadestånd från DO eftersom det gjorde ont i handen, det är absolut inget hatbrott hälsar ”Feministregeringen” eftersom det bara drabbade en vit kvinna som säkert också är rasist, FI håller med.
Hade jag varit på plats och bevittnat detta vidriga överfall, så finns det ingen polis i världen som kan stoppa mig från att mörda detta svinet. Om man ger sig på en försvarslös kvinna så har man ingen rätt att leva.
Sant, men detta är fan inte okej detta är sjukt och vidrigt, men sjukast av allt är att samhällets stöttepelare dvs myndigheterna låter skiten fortsätta, man måste fan sätta ner foten nu innan folks vrede tar över helt för då hamnar väldiga mängder normala hederliga människor troligtvis bakom galler för massmord.
Oj tog luften slut för dig eller kunde du inte värre ??
Finns mängder av klipp om infernot som vräker fram, saknas ett slut det bara fyller på, helt surrealistiskt.
https://www.youtube.com/watch?v=X5zaSDEM6Gw
Stackars barn och barnbarn.
den följande här är från Ventimiglia, vägen är den som går till Nice där lastbilen körde på folk. Detta är den italienska sidan av Rivieran. De ska leva på turism, även folk som bor i bergen. Det var ganska fattigt där för inte så länge sedan. Nu fick folk inkomst, turismen ger mycket med mat, vin för odlare. Restauranger. Jag har hört en halvering efter lastbilen. Just nu flyttar lyxkryssarna. Det är pengar för dem att rusta över vintern-duktiga yrkesmän. Kroatien och Spanien har fullt snart. Vem ska betala för detta? Burkini osv handlar inte om klädplagget utan om en desperation då en hamn med migranter på luftmadrasser inte ger deg
Vem fan släppte ut dessa apor ur sina burar ??
Aptemplet passade bra i introt!!! Likheten är slående – uppförandet alltså?!!
RäddSomFan – det är nog många som håller med!!
Fast filmen i sig är från USA och visar på det klassiska ”Nockout Game”.
Han gav svar på många frågor.
I Sverige skulle svinet säkert få skadestånd från DO eftersom det gjorde ont i handen, det är absolut inget hatbrott hälsar ”Feministregeringen” eftersom det bara drabbade en vit kvinna som säkert också är rasist, FI håller med.
Hade jag varit på plats och bevittnat detta vidriga överfall, så finns det ingen polis i världen som kan stoppa mig från att mörda detta svinet. Om man ger sig på en försvarslös kvinna så har man ingen rätt att leva.
Då är det många som inte har rätt att leva…………
Sant, men detta är fan inte okej detta är sjukt och vidrigt, men sjukast av allt är att samhällets stöttepelare dvs myndigheterna låter skiten fortsätta, man måste fan sätta ner foten nu innan folks vrede tar över helt för då hamnar väldiga mängder normala hederliga människor troligtvis bakom galler för massmord.