"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Jag tror starkt på det att ”feministerna” tänder sexuellt på tanken att vara sexslavar.
Säg, tjejer, det skulle väl vara något, det. Vara slav hos den attraktive, arabiske alfahanen på bilden i artikeln? Bli utlånad till andra araber?
Åtminstone tänder nog Gudrun och tillhörande anhang på tanken.
Han är bara en muslim som säger det som vanliga muslimer inte kan säga öppet än, men annat blir det den dagen när muslimerna är i majoritet (vilket de tror kommer att ske) i världen.
Alla muslimer är muslimer och det finns bara en islam.
SVT och övrig hatmedia har länge mörkat vad dessa MUSLIMER/ARABER har för mörk agenda….+ att de vägrade visa bilder på barnen muslimen slaktade i Nice!!!!!!!!
SVT kör bara bilder på när muslimernas avkomma mördas…..-hur tänker de ?? Varför stödjer SVT ISIS ?
SÅ VIDRIGA. DET ÄNDA DE TÄNKER PÅ ÄR SEX
Två saker; Civiliserade människor har inte sexslavar, och umgås inte med ociviliserade människor.
Jag tror starkt på det att ”feministerna” tänder sexuellt på tanken att vara sexslavar.
Säg, tjejer, det skulle väl vara något, det. Vara slav hos den attraktive, arabiske alfahanen på bilden i artikeln? Bli utlånad till andra araber?
Åtminstone tänder nog Gudrun och tillhörande anhang på tanken.
Han är bara en muslim som säger det som vanliga muslimer inte kan säga öppet än, men annat blir det den dagen när muslimerna är i majoritet (vilket de tror kommer att ske) i världen.
Alla muslimer är muslimer och det finns bara en islam.
SVT och övrig hatmedia har länge mörkat vad dessa MUSLIMER/ARABER har för mörk agenda….+ att de vägrade visa bilder på barnen muslimen slaktade i Nice!!!!!!!!
SVT kör bara bilder på när muslimernas avkomma mördas…..-hur tänker de ?? Varför stödjer SVT ISIS ?
Den här gubben i filmen kanske vi snart får se i Sverige som ensamkommande barn….något för Johanna Möller ?
Var är feministerna i Sverige?
Vad säger Mona Sahlin?
Alla muslimer är ju muslimer!
Ser jag honom vid ett övergångsställe kör jag över honom!
Det svinet kan bara gå och d ö ju snarare ju bättre !