Två år sedan Kalifatet och IS firar sin tid av terror och förstörelse. ”Firar” med nya avrättningar. Samtidigt som de nyligen förlorat den för dem viktiga staden Fallujah till den Irakiska arme´n.

Detta är bilder från IS senaste film som släpptes igår den 27 juni som ett 2-års firande. Det man kan glädjas över är att det verkar som om det får backa en hel del. Tyvärr blir det nog svårt att utrota IS helt om inte alla länder hjälps åt i samma riktning. Filmen avslutas med en hyllning till de IS krigare som dött i strid
Denna länk från Heavy news.
Även terrorresorna minskar men det ökar hotet härhemma. http://www.gp.se/nyheter/sverige/is-lockar-f%C3%A4rre-oro-f%C3%B6r-d%C3%A5d-h%C3%A4r-1.3331899
Putin rocks. IS blir fuckad
Kill all muzzies!
Hora mai lixom
Men i Sverige får vi en ”FLYKTKNAPP”, som ska rädda våra liv när
muslimerna hotar/anfaller oss!
Trygg framtid?
Alla muslimer har koranen som lag!
Alla muslimer är muslimer!
De vill inte och får inte skriva om koranen!
Jag är rädd!