Att lindra trångboddhet hos asylsökande är inte bra

9 thoughts on “Att lindra trångboddhet hos asylsökande är inte bra

  1. Bo

    19 05 2016 at 14:37
    Hur gick det med lövens lilla fadderbarn han skulle ta hand om

    Just det hur gick det?
    Stefan är mytomanisk pajas!

  2. Skämtet till statsminister kan nog ta några flyktingar till sitt hem så kan frugan ha lite roligt när dåren inte är hemma….

  3. OJDÅ – De riktiga flyktingarna som bor i tält i Jordanien och runt omkring vore glada om de hade så mycket plats. Skärpning migrationsverket. Vem kollar så att vi svenskar inte bor för trångt.??

KommenteraAvbryt svar