"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Vad är det som stör dig ?? Hade du läst kommentarerna nedan hade du sett,att jag t.ex. söker sälja en originell bönematta från Mohammeds tid. M.a.o. kan du finna lite av varje hos Pettersson !
Du har en viss förmåga,att komma ner på fötterna ! 🙂
I samband med detta,har jag ett stycke koppar från Moses grav tillsammans med sand från platsen,där busken brände.
Det hela är till salu till högst bjudande ! Inköpt i Israel för 58 år sedan….I samband med 10-årsfirandet av grundandet.
Stenbock :
Om något så är du en affärsman, gjorde min dag.
Lena:
Det har största delen av mitt liv,varit min levnadskrok !
Du vet att ränderna aldrig går ur Zebran… 🙂
Stenbock :
Härligt att veta och mina ränder går heller aldrig ur, vi är priviligerade, så skönt !
Lena:
När vi nu är inne på Klenoder i min ägo….erbjöd jag för något år sedan,Ali min bönematta.Denna har jag också personligen inköpt och då i en arabisk Basar.Om jag förstod försäljaren rätt,är detta en matta som legat i Muhammeds grotta.
Ali hade visst intresse men hoppade av,eftersom han tydligen ansåg den besudlad.(har ju haft den liggande på toan i flera år) Denna matta som numera är nytvättad,efter att skurhinken vält,är jag också beredd att avyttra !Om du skulle ha intresse.
Stenbock :
Jag köpte för många år sedan en lägenhet i begagnat skick, den då 90-årige säljaren hade de senaste decennierna lyckats skapa en ”pissränna” i det en gång vackra trägolvet, kan berätta att jag lyckades återskapa golvet till en icke illaluktande prydnad. Trägen vinner men så är jag ju svensk, det är en klar fördel.
Grattis Israel, den enda ljuspunkten och enda demokratin i Mellanöstern Nordafrika.
varför allt detta israel vurmande på pettersons?
Vad är det som stör dig ?? Hade du läst kommentarerna nedan hade du sett,att jag t.ex. söker sälja en originell bönematta från Mohammeds tid. M.a.o. kan du finna lite av varje hos Pettersson !
Det gläder mig att det inte är slut på alla visa och kloka, dock hörs de övriga högst och mest.
http://pbs.twimg.com/media/Ca9ZIfAWAAE_kAt.jpg
http://pbs.twimg.com/media/Ca9XIfAWAAE_kAt.jpg
Havah nagilah venismechah = Låt oss fröjdas, låt oss glädjas !
GRATTIS ISRAEL!
GRATTIS ISRAEL! Men landet har tillhört judar sedan urminnes tider!
Två dagar för tidigt. Staten Israel utropades den 14 maj 1948.
http://www.popularhistoria.se/artiklar/israels-krig/
Petterssons blogg är välkända för att vara tidigt ut med nyheter.
http://www.ynetnews.com/home/0,7340,L-3082,00.html
Du har en viss förmåga,att komma ner på fötterna ! 🙂
I samband med detta,har jag ett stycke koppar från Moses grav tillsammans med sand från platsen,där busken brände.
Det hela är till salu till högst bjudande ! Inköpt i Israel för 58 år sedan….I samband med 10-årsfirandet av grundandet.
Stenbock :
Om något så är du en affärsman, gjorde min dag.
Lena:
Det har största delen av mitt liv,varit min levnadskrok !
Du vet att ränderna aldrig går ur Zebran… 🙂
Stenbock :
Härligt att veta och mina ränder går heller aldrig ur, vi är priviligerade, så skönt !
Lena:
När vi nu är inne på Klenoder i min ägo….erbjöd jag för något år sedan,Ali min bönematta.Denna har jag också personligen inköpt och då i en arabisk Basar.Om jag förstod försäljaren rätt,är detta en matta som legat i Muhammeds grotta.
Ali hade visst intresse men hoppade av,eftersom han tydligen ansåg den besudlad.(har ju haft den liggande på toan i flera år) Denna matta som numera är nytvättad,efter att skurhinken vält,är jag också beredd att avyttra !Om du skulle ha intresse.
Stenbock :
Jag köpte för många år sedan en lägenhet i begagnat skick, den då 90-årige säljaren hade de senaste decennierna lyckats skapa en ”pissränna” i det en gång vackra trägolvet, kan berätta att jag lyckades återskapa golvet till en icke illaluktande prydnad. Trägen vinner men så är jag ju svensk, det är en klar fördel.
Grattis Israel, den enda ljuspunkten och enda demokratin i Mellanöstern Nordafrika.