"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Detta med konsensus kultur sitter djupt rotat i Svenskarna, därför kommer det inte heller att ske någon förändring. Alla partier och speciellt vänstern med Socialdemokraterna i spetsen har ministrar och en stadsminister som har en misskött sig så fundamentalt och blivit prickade av KU fler än någon annan, vi har en utrikesminister som är ”persona non grata” i stora delar av arabvärlden samt Israel, det är fan en bedrift! Å andra sidan saknar dess människor formell utbildning för sina ämbeten. Likförbannat så har dessa nästan en fjärdedel av rösterna. Vad beror det på? Konsenus mina vänner..Det är därför vi gömmer oss här på bloggar, annars blir vi av med jobb, vänner och kanske familj. Det är därför Sverige är förlorat! Skönt att man slipper bidra ekonomiskt till förfallet!
Lyssnar på Nyhetssändningen Sydnytt? Varför i h—-te döper
man inte om det till Arabnytt? När ändå 2 tredjedelar av alla
inslag handlar om Mellanöstern folk. Finns det verkligen inga
nyheter från den Skånska befolkningen????????????????
Det börjar gå överstyr.
Alla flyktingar och icke etniska europeer börjar kräva lite för mycket av Europas välfärd när de inte ens själva har varit med och bygga den.
Kom till objuden fest och kräver att dom ska släppas in och få tillgång till den öppna baren när ingen annat på festen fick tillgång till den ifrån. Invadrarspolitik bör ändras.
Det kommer att bli våldsamt bland asylsökarna i sommar.
Var så säker.
Det vet att de inte kommer att få stanna. Då kommer de att ställa till ett helvete. Att asylprocessen är så långsam är högst medvetet. Regeringen sliter sitt hår för att utan att riskera rasiststämpeln skicka hem hela bunten bedragare.
Tänk att man ska behöva skämmas över sitt eget land och folk. Vad är det som göra att inte flera svenskar vaknar upp och förstår att politikerna begår ett folkmord mot oss etniska svenskar?
Kommer man som flykting från ett krigsdrabbat land ska man vara förbannat tacksam för att jag och andra skattebetalare betalar dyrt för deras uppehälle.
Nej, visa ut alla ”flyktingar” som begår brott, gnäller för mycket, åker på semester till sina hemländer, inte vill lära sig svenska och inte vill bli en del av det svenska samhället.
.
Bra text, ja, vansinnet styr, dvs Miljöpartiet och det kostar Sverige 100 tals miljarder kronor.
Vid nästa lågkonjunktur spricker bostadsbubblan SENAST….detta följer efter ökad arbetslöshet.
På sikt kommer hela Sveriges befolkning att drabbas och det blir en generellt sänkt levnadsstandard, de fattigaste drabbas hårdast, pensionärer, arbetslösa och kvinnor. Kriminalliteten kommer att öka dramatiskt exempelvis våldtäkter där Sverige redan är en SUPERSTORMAKT!
Detta med konsensus kultur sitter djupt rotat i Svenskarna, därför kommer det inte heller att ske någon förändring. Alla partier och speciellt vänstern med Socialdemokraterna i spetsen har ministrar och en stadsminister som har en misskött sig så fundamentalt och blivit prickade av KU fler än någon annan, vi har en utrikesminister som är ”persona non grata” i stora delar av arabvärlden samt Israel, det är fan en bedrift! Å andra sidan saknar dess människor formell utbildning för sina ämbeten. Likförbannat så har dessa nästan en fjärdedel av rösterna. Vad beror det på? Konsenus mina vänner..Det är därför vi gömmer oss här på bloggar, annars blir vi av med jobb, vänner och kanske familj. Det är därför Sverige är förlorat! Skönt att man slipper bidra ekonomiskt till förfallet!
Det är nog bara en tidsfråga innan Norge stänger gränsen mot Sverige.
Vad tror ni händer när efterblivna muslimska våldtäktmän upptäcker att landet är fullt av blonda skönheter som de tre till vänster i bild?
https://minfil.org/67Tcm0b3bc/720_80.jpg
När man är van vid.
https://minfil.org/7eT8mab8b0/burka-afghan-women.jpg
Fyra till vänster i bild ska det vara. Finns även några rågblonda skönheter i bakgrunden till höger också.
Lämpliga byten att lemlästa och våldta alltså. Finns inga rågblonda skönheter till hands kan man alltid strypa en 88-årig dam och råna henne.
Fega djävla arabjävlar!!!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article22796692.ab
Hmm får spöktält-kvinnorna gå barfota och visa fötterna..
Sverige är ingen bananrepublik, utan en bananmonarki.
Skrämmande, stackars de sjuka svenskarna i Malmö.
http://www.sydsvenskan.se/2016-05-11/massflykt-fran-krisdrabbad-vardcentral
Liknande i Helsingborg, så går det för en ”humanitär stormakt”,
http://www.hd.se/2016-05-11/40-operationer-i-veckan-stalls-in
Det gäller att inte öppna våra hjärtan !
Polisen begär mer resurser. Antagligen för att sättas in mot svenskarna när vi vaknat
Londons muslimske borgmästare khan, varnar trump……………
http://everykindapeople.blogspot.se/2016/05/londons-muslimska-borgmastare-varnar.html
Lyssnar på Nyhetssändningen Sydnytt? Varför i h—-te döper
man inte om det till Arabnytt? När ändå 2 tredjedelar av alla
inslag handlar om Mellanöstern folk. Finns det verkligen inga
nyheter från den Skånska befolkningen????????????????
Det måste vara så att man bestämt sig för att ridån ska gå ned. Frågan är:vad ska komma sen och varför?
Det börjar gå överstyr.
Alla flyktingar och icke etniska europeer börjar kräva lite för mycket av Europas välfärd när de inte ens själva har varit med och bygga den.
Kom till objuden fest och kräver att dom ska släppas in och få tillgång till den öppna baren när ingen annat på festen fick tillgång till den ifrån. Invadrarspolitik bör ändras.
Det kommer att bli våldsamt bland asylsökarna i sommar.
Var så säker.
Det vet att de inte kommer att få stanna. Då kommer de att ställa till ett helvete. Att asylprocessen är så långsam är högst medvetet. Regeringen sliter sitt hår för att utan att riskera rasiststämpeln skicka hem hela bunten bedragare.
Om detta inte görs kollapsar Sverige inom 2 år.
Det VET regeringen.
Migverket har hårresande drygt 8 000 anställda i dagsläget,inga neddragningar och besparingar gör där inte,tvätrom.
Strålande tider, härliga tider! Vi går en ljusnande framtid till mötes! Eller?
Joo.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article22798724.ab
Men att ta in 30 000 ensamkommande till en kostnad av 100 000 per månad är helt ok ?
Då är ej allt dom förstör medräknat,Desutom föraktar dom oss.
11 Maj idag och Petterssons besöksräknare har passerat 30 000 000.
GRATTIS till mer skumpa för det oäkta paret.
Det är även idag, ”Gamla vänners dag” och ”Chokladbollens dag”.
Om du vill hitta något att fira i ”Bananrepubliken”, så kolla i Tema-kalendern.
http://temadagar.se/kalender/
Negerbollens dag menar du väl.
Tänk att man ska behöva skämmas över sitt eget land och folk. Vad är det som göra att inte flera svenskar vaknar upp och förstår att politikerna begår ett folkmord mot oss etniska svenskar?
Kommer man som flykting från ett krigsdrabbat land ska man vara förbannat tacksam för att jag och andra skattebetalare betalar dyrt för deras uppehälle.
Nej, visa ut alla ”flyktingar” som begår brott, gnäller för mycket, åker på semester till sina hemländer, inte vill lära sig svenska och inte vill bli en del av det svenska samhället.
.
Dom är inte här i egenskap av flyktingar, dom kommer enbart
för att inplantera sitt dysfunktionella levnadssätt samt för
våra generösa bidrags skull !
Kommer direkt att tänka på aftonhoras artikel om snubben som ”måste arbeta – med gipsat ben”. Rubrik: ”Nya tuffa Sverige”
Vänta bara. Det nya tuffa Sverige har inte ens börjat.
Bra text, ja, vansinnet styr, dvs Miljöpartiet och det kostar Sverige 100 tals miljarder kronor.
Vid nästa lågkonjunktur spricker bostadsbubblan SENAST….detta följer efter ökad arbetslöshet.
På sikt kommer hela Sveriges befolkning att drabbas och det blir en generellt sänkt levnadsstandard, de fattigaste drabbas hårdast, pensionärer, arbetslösa och kvinnor. Kriminalliteten kommer att öka dramatiskt exempelvis våldtäkter där Sverige redan är en SUPERSTORMAKT!
Och inte minst goda män av varierande kön.