"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
I Sverige ”det som ibland kallas absurdistan” har vi bakrutedekaler, framförallt på lyxbilar som Audi Q7 med texten ””FREE PALESTINA”” tydligen står sådana dekaler över lagen om särbehandling, diskriminering, kränkning och hetta mot folkgrupp!
Upplysningsvis Q7an rullar på Uppsalas gator! Varje gång jag ser den väcks en frustration och ett hat mot att dessa asylturister tagit med sig sina konflikter hit till vårt fosterland!
Nu tar vi fram jante och konspirations teori, trots att jag normalt inte är intresserad av varken jante eller konspirationsteorier! Kommer tankarna osökt till hur asylturisten finansierar Q7an, kan självklart vara en finansiering som inte tål att synas i dagsljus!
OM man haft detta på sin bil i Sverige hade den blivit sönderslagen. Någon miljöpartist hade dragit en nyckel utmed sidan, sprayat eller annat.
Jag hade gärna haft detta på min bil men vill inte behöva lacka om den igen. Den har redan blivit ”keyad” av ett gäng miljöpartister som drog runt i Göteborgs området för några år sedan och drog nycklarna utmed SUV:ars sidor. Som sagt, jag hade gärna haft det med LÖVEN istället för OBAMA.
Otroligt vad okunnighet kan leda till. Min USA SUV har 0,0 Co och har haft det i 6 år. Renare blir det inte. Bilbesiktningen ger massor av beröm. Synd att inte dessa dårar skaffar fakta. Drar mindre än en Volvo automat.
Kan det vara svagbegåvade ”ärthjärnor” som propagerar och förespråkar sådana handlingar?
Tänk vad mycket ””ärthjärnor”” det finns i landet Sverige, till och med en hel journalistkår med några få undantag!
Ärthjärnor som röstat på S, MP och V de rödgröna kommunisterna!
Bilden är gjord i Paint. Men ok.
I Sverige ”det som ibland kallas absurdistan” har vi bakrutedekaler, framförallt på lyxbilar som Audi Q7 med texten ””FREE PALESTINA”” tydligen står sådana dekaler över lagen om särbehandling, diskriminering, kränkning och hetta mot folkgrupp!
Upplysningsvis Q7an rullar på Uppsalas gator! Varje gång jag ser den väcks en frustration och ett hat mot att dessa asylturister tagit med sig sina konflikter hit till vårt fosterland!
Nu tar vi fram jante och konspirations teori, trots att jag normalt inte är intresserad av varken jante eller konspirationsteorier! Kommer tankarna osökt till hur asylturisten finansierar Q7an, kan självklart vara en finansiering som inte tål att synas i dagsljus!
http://www.debate.org/opinions/should-muslims-be-sent-back-to-the-middle-east
Modigt. Säkert straffbart i Sverige?
OM man haft detta på sin bil i Sverige hade den blivit sönderslagen. Någon miljöpartist hade dragit en nyckel utmed sidan, sprayat eller annat.
Jag hade gärna haft detta på min bil men vill inte behöva lacka om den igen. Den har redan blivit ”keyad” av ett gäng miljöpartister som drog runt i Göteborgs området för några år sedan och drog nycklarna utmed SUV:ars sidor. Som sagt, jag hade gärna haft det med LÖVEN istället för OBAMA.
I SVTs TV-serie Andra Avenyn (som utspelade sig i Göteborg) propagerade de öppet för att man skulle trycka in frysta ärtor i däckventilerna på SUVs
Otroligt vad okunnighet kan leda till. Min USA SUV har 0,0 Co och har haft det i 6 år. Renare blir det inte. Bilbesiktningen ger massor av beröm. Synd att inte dessa dårar skaffar fakta. Drar mindre än en Volvo automat.
Kan det vara svagbegåvade ”ärthjärnor” som propagerar och förespråkar sådana handlingar?
Tänk vad mycket ””ärthjärnor”” det finns i landet Sverige, till och med en hel journalistkår med några få undantag!
Ärthjärnor som röstat på S, MP och V de rödgröna kommunisterna!