2 thoughts on “Nederländare protesterar

  1. Jag har bott i Gelderland dock inte Geldermalsen, vid besök så har jag noterat att området tills nu har klarat sig fantastiskt bra från att bli förstört av politiker, andra områden i de västra delarna är inte längre möjliga att bo i.
    Hoppas att befolkningen den gelderländska står på sig, ni har ett fint och trevligt område, ge inte efter !

KommenteraAvbryt svar