BROTTSLIGHET. En man i 60-årsåldern misstänks för ett försök till våldtäkt mot barn på en ort utanför Kiruna, skriver Norrbottenskuriren. Brottet kom till polisens kännedom sent under fredagskvällen och mannen anhölls natten till lördag. Barnet ska vara under 15 år.
-Pettersson tycker detta luktar. Väldigt kortfattat av media och polisen för att vara en barnvåldtäkt, och inte ens orten anges.
Ska vi anta att det rör sig om byn Vittangi och att mannen bor på ett asylboende där…det är ren spekulation men när media och polis talar i gåtor så…

Berikarna agerar…
Lämpligt straff. En natt i en snödriva, naken, eller skära av pungen. Det är bara att välja.
Undrar vad som händer när ett barn till en politiker blir våldtagen? Det kommer säkert.
Våld plus våldtäkter mord misshandel är helt ok i Sverige enligt sju klövern = bara de själva inte blir utsatta.
Inget signalement brukar också vara ett signalement.
Ja, numera är ju ALLT som rör snyltplatser sekretessbelagt. Media har sina ” publicistiska regler” där man suddar bort eller inte skriver alls om folk kan härleda ” incidenten” till asylanter och/eller stadgade invandrare.
Och som vi normalt hopskruvade människor förstår, så i brist på info eller desinfo, så lyssnar vi på rykten och skapar egna sanningar…