10 thoughts on “Musik till fredagsölen

  1. En liten hälsning från bloggens egen sydamerikan med tanke på
    att Stenbock lyckades förväxla portogisiska med svenska vid
    första försöket.
    Sedan anmärker han på att jag presenterar mina favoriter.
    Hur är det nu Stenbock?Tror du att de som presenterar musik här
    inte presenterar sina favoriter?
    Här kommer en sång som heter ”leve fylleriet”.
    Sup mindre innan du skriver kommentarer.

  2. Idag vill jag ge en hyllning åt vår tids stora. Frank Sinatra skulle blivit 100 år i morgon. ”My way” sitter fint här. Trevlig Helg på er go’vänner!

      • Ska tillägga att när jag vid ett tillfälle,råkade säga om en dam att denna såg bra ut.
        Frågade min fru,hur jag kunde veta detta ? ”Du har väl aldrig sett henne osminkad….eller ?”
        Ett av många bra svar från henne,som för mig blev en lära för livet !

KommenteraAvbryt svar