"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
En liten hälsning från bloggens egen sydamerikan med tanke på
att Stenbock lyckades förväxla portogisiska med svenska vid
första försöket.
Sedan anmärker han på att jag presenterar mina favoriter.
Hur är det nu Stenbock?Tror du att de som presenterar musik här
inte presenterar sina favoriter?
Här kommer en sång som heter ”leve fylleriet”.
Sup mindre innan du skriver kommentarer.
Tack Stefan,
för mjukhudade Petterssoniter, bjuder jag in till fredessdans med den bildsköne Marty Stuart och säger skål till ölen som bör spetsas med en whiskey chaser… (eller två, eller tre…)
Ska tillägga att när jag vid ett tillfälle,råkade säga om en dam att denna såg bra ut.
Frågade min fru,hur jag kunde veta detta ? ”Du har väl aldrig sett henne osminkad….eller ?”
Ett av många bra svar från henne,som för mig blev en lära för livet !
En av mina favoriter!
Jag gör det på mitt sätt, ja,
fler än jag identifierar sig med denna text.
https://www.youtube.com/watch?v=fff6Qp7OImY
Det blev lite fel,men kanske stenbocken som gillar att klaga
hittar den ändå.
En liten hälsning från bloggens egen sydamerikan med tanke på
att Stenbock lyckades förväxla portogisiska med svenska vid
första försöket.
Sedan anmärker han på att jag presenterar mina favoriter.
Hur är det nu Stenbock?Tror du att de som presenterar musik här
inte presenterar sina favoriter?
Här kommer en sång som heter ”leve fylleriet”.
Sup mindre innan du skriver kommentarer.
Den här passar till glöggen
@ Peter Kostin
FAN! Nu måste jag gå och värma om glöggen, grrrrr vilka hrmm magar äääh jag menar kjolar HRRRM jag menar bra musik….
😀
A Chrismas Twist är : Supercalifragilisticexpialidocious!!!!!
Tack Stefan,
för mjukhudade Petterssoniter, bjuder jag in till fredessdans med den bildsköne Marty Stuart och säger skål till ölen som bör spetsas med en whiskey chaser… (eller två, eller tre…)
https://www.youtube.com/watch?v=6XJff9LPYgE
Och en liten truddelutt från världens bästa plats, (ok, kanske efter Skåne…) God Bless Texas
Idag vill jag ge en hyllning åt vår tids stora. Frank Sinatra skulle blivit 100 år i morgon. ”My way” sitter fint här. Trevlig Helg på er go’vänner!
Nu påminde du mig om min ”förra hemstad” Galten…. Mary som avslutar sin show på ett annorlunda sätt:
Ska tillägga att när jag vid ett tillfälle,råkade säga om en dam att denna såg bra ut.
Frågade min fru,hur jag kunde veta detta ? ”Du har väl aldrig sett henne osminkad….eller ?”
Ett av många bra svar från henne,som för mig blev en lära för livet !
En av mina favoriter!
Jag gör det på mitt sätt, ja,
fler än jag identifierar sig med denna text.