"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
En sådan klippa som Arnstadt ägnar SD all uppmärksamhet, – att hålla fler än en boll i luften är inte politiskt korrekt, den inställningen delar han med SVETSAREN Stefan Röven som också helst bara tjatar om hur hemska SD är, båda påminner om grammofonskivor som hakat upp sig, – klokt, ansvarsfullt ?! Kanske är inte simultankapaciteten vad den borde vara…Rasister, rasister, nazister, rasister, rasister är de SD några andra frågor är inte politiskt korrekt att ta upp, det kan bli komplicerat….Nu ska STATSMANNEN träffa Afghanistans president och som den STORA STATSSVETSARE han är lär han skänka bort ytterligare ihop-lånade pengar ur statskassan….
örst lite fri översättning från google på restenade text som Er FÖR glömde av någon anledning.
” Och bortom de muslimska länderna, även några av västvärldens tydligen mest demokratiska regeringar i bästa fall diskriminera medborgare som inte har någon tro på en gud och i värsta fall kan fängelse dem för brott dubbade hädelse.
Den IHEU, som har medlemsorganisationer i ett 50-tal länder och anhängare i många fler där sådana organisationer är förbjudna, sade att det var systematisk eller svår diskriminering ateister över 27 nation Europeiska unionen.
Situationen var allvarlig i Österrike, Danmark, Tyskland, Grekland, Ungern, Malta och Polen, där hädelselagar tillåter fängelsestraff på upp till tre år.
I Latinamerika och Karibien, upplever ateister systematisk diskriminering i de flesta länder utom Brasilien, där situationen var ”mest tillfredsställande”, och Jamaica och Uruguay som rapporten bedömdes som ”fria och lika.”
Tvärs Afrika, ateister inför allvarliga eller systematiska kränkningar av deras rättigheter till samvetsfrihet, men också allvarliga kränkningar i flera länder, däribland Egypten, Libyen och Marocko, och nominellt kristna Zimbabwe och Eritrea.”
Kommendanten: i vilken vers står det du påstår” att man får döda en muslim, som väljer att lämna islam, t. ex konverterar till kristendomen”.
Alla länder har sina lagar och regler. Sverige har inget dödsstraff medan USA har. Det ena bättre än det andra? Det vet jag inte
13 av 40 muslimska länder har det som lag, bra/dåligt det vet jag inte heller.
Det finns minst 300 IS mördare som reser mellan Sverige och Syrien, – mörkertalet är stort. DETTA UTAN ÅTGÄRD FRÅN EN STAT SOM ENLIGT MARGOT WALLSTRÖM ÄR EN RÄTTSSTAT!!
Dags för Sveriges befolkning att VAKNA! Sådana här individer tar ett rättssamhälle hand om hårt och brutalt UTAN PARDON!
GÖRS INTE DET KAN INTE LANDET GÖRA ANSPRÅK PÅ ATT VARA EN RÄTTSSTAT!!!!!
Inte nog med det, så står det även i koranen att man får döda en muslim, som väljer att lämna islam, t. ex konverterar till kristendomen. Detta gör ju att alla muslimer i västvärlden kan agera som ”frilansare/bödlar” för att döda den konverterade.
Koranens instruktioner gäller för alla muslimer oavsett var de bor.
Svt och hatmedia tar aldrig upp innehållet i koranen eller sharia, – muslimer kan mörda för en skyldig streckgubbe, det säger allt om denna IDEOLOGI från helvetet.
Ann Barnhardt förklarar islam bra på YOUTUBE – ”Islamic Sexuality A Survey Of Evil.”
PK, Mona, Arnstad, Jonas tycker garanterat dödsstraff är lagom för dom som lämnar Islam, för dom är minsann inga rasister, utan hatar bara SD.
En sådan klippa som Arnstadt ägnar SD all uppmärksamhet, – att hålla fler än en boll i luften är inte politiskt korrekt, den inställningen delar han med SVETSAREN Stefan Röven som också helst bara tjatar om hur hemska SD är, båda påminner om grammofonskivor som hakat upp sig, – klokt, ansvarsfullt ?! Kanske är inte simultankapaciteten vad den borde vara…Rasister, rasister, nazister, rasister, rasister är de SD några andra frågor är inte politiskt korrekt att ta upp, det kan bli komplicerat….Nu ska STATSMANNEN träffa Afghanistans president och som den STORA STATSSVETSARE han är lär han skänka bort ytterligare ihop-lånade pengar ur statskassan….
örst lite fri översättning från google på restenade text som Er FÖR glömde av någon anledning.
” Och bortom de muslimska länderna, även några av västvärldens tydligen mest demokratiska regeringar i bästa fall diskriminera medborgare som inte har någon tro på en gud och i värsta fall kan fängelse dem för brott dubbade hädelse.
Den IHEU, som har medlemsorganisationer i ett 50-tal länder och anhängare i många fler där sådana organisationer är förbjudna, sade att det var systematisk eller svår diskriminering ateister över 27 nation Europeiska unionen.
Situationen var allvarlig i Österrike, Danmark, Tyskland, Grekland, Ungern, Malta och Polen, där hädelselagar tillåter fängelsestraff på upp till tre år.
I Latinamerika och Karibien, upplever ateister systematisk diskriminering i de flesta länder utom Brasilien, där situationen var ”mest tillfredsställande”, och Jamaica och Uruguay som rapporten bedömdes som ”fria och lika.”
Tvärs Afrika, ateister inför allvarliga eller systematiska kränkningar av deras rättigheter till samvetsfrihet, men också allvarliga kränkningar i flera länder, däribland Egypten, Libyen och Marocko, och nominellt kristna Zimbabwe och Eritrea.”
Kommendanten: i vilken vers står det du påstår” att man får döda en muslim, som väljer att lämna islam, t. ex konverterar till kristendomen”.
Alla länder har sina lagar och regler. Sverige har inget dödsstraff medan USA har. Det ena bättre än det andra? Det vet jag inte
13 av 40 muslimska länder har det som lag, bra/dåligt det vet jag inte heller.
Det finns minst 300 IS mördare som reser mellan Sverige och Syrien, – mörkertalet är stort. DETTA UTAN ÅTGÄRD FRÅN EN STAT SOM ENLIGT MARGOT WALLSTRÖM ÄR EN RÄTTSSTAT!!
Dags för Sveriges befolkning att VAKNA! Sådana här individer tar ett rättssamhälle hand om hårt och brutalt UTAN PARDON!
GÖRS INTE DET KAN INTE LANDET GÖRA ANSPRÅK PÅ ATT VARA EN RÄTTSSTAT!!!!!
Inte nog med det, så står det även i koranen att man får döda en muslim, som väljer att lämna islam, t. ex konverterar till kristendomen. Detta gör ju att alla muslimer i västvärlden kan agera som ”frilansare/bödlar” för att döda den konverterade.
Koranens instruktioner gäller för alla muslimer oavsett var de bor.
Och detta kallar man för fredens religion.
Svt och hatmedia tar aldrig upp innehållet i koranen eller sharia, – muslimer kan mörda för en skyldig streckgubbe, det säger allt om denna IDEOLOGI från helvetet.
Ann Barnhardt förklarar islam bra på YOUTUBE – ”Islamic Sexuality A Survey Of Evil.”
Ska vara oskyldig streckgubbe…- Se videon där Ann förklarar vad islam är för någonting….
— men mitt inlägg med samma innehåll i detta ämne togs bort —
Känsligt, ja. Men sakligt!