2 thoughts on “Kolingen Kommenterar

  1. Håller med, ett parti ska stå för sin politik inför sina väljare, avgången borde ha varit solklar här. Men girighet och lögner går före. Kan inte se att miljöpartiet blir kvar så länge till och om de mot förmodan är kvar 2018 lär de hamna under spärren, inte minst med tanke på vad deras medlemmar skriver på deras hemsida på facebook. Men nu kanske poletten trillat ner hos vissa så pass att man förstår hur Svenska folket känt sig i samband med DÖ, alliansens medgivanden till sossarna, allt för att hålla ett parti utanför. Man får helt enkelt smaka sin egen medicin. Det lär bli fler tårar inom kort, men inte är det för Sverige, utan för alla andra länder. Dags för Åsa att emigrera?

  2. Romson grät för att taburetterna och den oskäliga månadslönen var viktigare än den politiska övertygelsen. Att dom inte avgick visar med övertydlighet vilka människor dom är. Detta ska miljötalibanerna få äta upp länge. Löfven hotade dom säkert med regeringsombildning om dom inte gick med på politiken.
    Nu ska dom få det till någon snyftare för att flytta fokus från sitt svek.

KommenteraAvbryt svar