Kinesisk polis har skjutit ihjäl 28 medlemmar av en ”terroristgrupp” i huvudsakliga muslimska regionen Xinjiang.
Skjutandet har ägt rum under loppet av en 56-dagars period efter att man jagat muslimer som attackerat en kolgruvan i september, 16 personer mördades då. Andra uppgifter säger att mer än 50 personer varav fem poliser mördades vid kolgruvan.

Kina hae sagt att de ska hamnas sedan IS mordat en kines i pedofetens namn. HOPPAS och haller tummarna, de borde samarbeta med Ryssland och jaga ut dyngrattorna ur deras halor!
Vart än det finns muslimer ……………..