"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
De använder demokrati emot oss för att sen avskaffa den. Det som är det skärmande är att ett svensk ordspråk kunde ha kommit från Islam nämligen ”Trägen vinner” det är exakt va de håller på med! De ha tiden på sin sida plus sina förlossnings maskiner och inte att glömma våra korkade politiker.
Så här bestämmer en 16-årig musse att kvinnor / flickor ska klä sig annars……..vad är det med politiker de är ju helt galna, som har släppt in dessa vidriga varelser i vår civilisation ! http://linkis.com/ekstrabladet.dk/nyhe/CShIs
Vidriga och äckliga varelser är den rätta benämningen. Man kan gå i Malmö och bli bespottad eller att man sitter någonstans och blir verbalt attackerad för att någon muslim nser sig vara mer värd och att hans värdegrund som han har med sig (under nu vilken sten i öknen han växt upp under) är den alla andra som inte är muslimer ska rätta sig efter.
Nazister får inte demonstrera men dessa som förespråkar en IDELOGI FRÅN HELVETET som vill mörda alla icke-muslimer tillåts breda ut sig, Riktig olustigt och SKRÄMMANDE….Men den dagen då vi kommer att tvingas välja mellan att tillåta islam och bli slavar i ett ”kalifat” närmar sig. Araber förökar sig som råttor och kommer snabbt bli i majoritet. Islam vill INTE ha demokrati och mänskliga rättigheter utan ett samhälle som Saudi Arabia med koranen och sharia som grundlag och lag. När de är tillräckligt många kommer de att ta över, vår styrka ligger inte i att försvara våra demokratiska värderingar och vårt samhälle som trots att Mona Muslim tycker vår kultur är värdelös har uppnått mycket som snabbt kommer att ersättas med den muslimska underlägsna ”kulturen”. Sanningen är att vår kultur är överlägsen deras på alla områden utom i den gren där de är världsmästare : mord och terror!
Vill vi verkligen tillåta detta ? Kommer vi att göra det ? Svaret är definitivt ja om vi inte stoppar massinvandringen av araber och muslimer, mänsklighetens värsta ogräs!
Arnstads älsklingar!
De använder demokrati emot oss för att sen avskaffa den. Det som är det skärmande är att ett svensk ordspråk kunde ha kommit från Islam nämligen ”Trägen vinner” det är exakt va de håller på med! De ha tiden på sin sida plus sina förlossnings maskiner och inte att glömma våra korkade politiker.
Oj, Sveriges styre skulle säga titta så många läkare.
Kriminalisering av islam torde göra en hel del gott för västvärlden. Något gott kommer inte från denna vedervärdiga religion.
så vill 87:an dumbom svenne ha det i Svenska =SWIMBABWE !
Så här bestämmer en 16-årig musse att kvinnor / flickor ska klä sig annars……..vad är det med politiker de är ju helt galna, som har släppt in dessa vidriga varelser i vår civilisation !
http://linkis.com/ekstrabladet.dk/nyhe/CShIs
Vidriga och äckliga varelser är den rätta benämningen. Man kan gå i Malmö och bli bespottad eller att man sitter någonstans och blir verbalt attackerad för att någon muslim nser sig vara mer värd och att hans värdegrund som han har med sig (under nu vilken sten i öknen han växt upp under) är den alla andra som inte är muslimer ska rätta sig efter.
Fruktansvärt! Vidrigt! Skrämmande!
Snart på våra gator!
Nazister får inte demonstrera men dessa som förespråkar en IDELOGI FRÅN HELVETET som vill mörda alla icke-muslimer tillåts breda ut sig, Riktig olustigt och SKRÄMMANDE….Men den dagen då vi kommer att tvingas välja mellan att tillåta islam och bli slavar i ett ”kalifat” närmar sig. Araber förökar sig som råttor och kommer snabbt bli i majoritet. Islam vill INTE ha demokrati och mänskliga rättigheter utan ett samhälle som Saudi Arabia med koranen och sharia som grundlag och lag. När de är tillräckligt många kommer de att ta över, vår styrka ligger inte i att försvara våra demokratiska värderingar och vårt samhälle som trots att Mona Muslim tycker vår kultur är värdelös har uppnått mycket som snabbt kommer att ersättas med den muslimska underlägsna ”kulturen”. Sanningen är att vår kultur är överlägsen deras på alla områden utom i den gren där de är världsmästare : mord och terror!
Vill vi verkligen tillåta detta ? Kommer vi att göra det ? Svaret är definitivt ja om vi inte stoppar massinvandringen av araber och muslimer, mänsklighetens värsta ogräs!
Varför kan de inte föra en normal dialog? Varför ska de ut i samhället och trava runt och skrika?
En medeltida variant av ”stormtrupper” i muhammedansk version.
Den arabiska våren har kommit till England. Framtiden och välstånd verka vara säkrat. Monas våta dröm.