"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Det finns Svenskar som mer än järna tar hem allihopa till sig och matar dom och förser dom med allt dom önskar tyvärr. Men dom räknas till de utomjordingar som koloniserat jorden.
Det finns ledare i varje grupp som uppstår. En bra ledare kan få gruppen att göra vadsomhelst. Detta stämmer inte på Stefan Röfven. Han ljuger för ofta och för mycket.
Inte ens Multikultur, käre Varg. Det är MONO-kultur. det är inte resultatet av en mixtur av kulturer, utan, som jag ser det, EN (1) kultur som försöker härska över de andra.
Dom kommer inte från något land på jorden. Dom kommer från en annan planet och räknas inte till HOMOSAPIENS.
Dessa varelser lyder under gudinnan Muhammed, den enda kvinnliga individen som finns kvar på deras planet.
Det räcker så gott med de som springer runt på stan och skriker åt varandra. Det är ofattbart hur våra politiker vill ha vårt land. Sedan kommer massimport av kvinnor från menaländerna om inte svenska kvinnor vill ha dessa arbetslösa gaphalsar.
Tack. Det kanske ser olika ut på olika webläsare/apparater. Syns inte för mig.
Tydligen en rimlig reaktion med upplopp jämt och ständigt för dessa män. Vems sida står de på? Rånoffret eller dödade rånaren? Vad kaosar de om egentligen? Fattar nada av vad de håller på med…
Utgå från att rånaren var en i gruppen av importerade skränare.
Det finns Svenskar som mer än järna tar hem allihopa till sig och matar dom och förser dom med allt dom önskar tyvärr. Men dom räknas till de utomjordingar som koloniserat jorden.
Det finns ledare i varje grupp som uppstår. En bra ledare kan få gruppen att göra vadsomhelst. Detta stämmer inte på Stefan Röfven. Han ljuger för ofta och för mycket.
Det här med heta spontana känslor och mycket skrik och våld, så härligt osvenskt. Multikultur helt enkelt.
Inte ens Multikultur, käre Varg. Det är MONO-kultur. det är inte resultatet av en mixtur av kulturer, utan, som jag ser det, EN (1) kultur som försöker härska över de andra.
Män män män män män män män män män män män män.
Herregud. Kommer detta att va Järnvägsgatan i Hässleholm inom en snar framtid?
Snack om flock beteende,perkekta vänster anhängare,det som är bra är att dom kommer fly i flock den dag det smäller med.
Intressant iakttagelse att de flyr i grupp.
Finns det något land i världen som anser dessa män vara en tillgång för sitt samhälle och frivilligt är beredda att ta emot dem?
De länder de kommer ifrån har inte anmält dem saknade? De känner uppenbarligen ingen saknad efter dem? Behöver de inte sin unga uppväxande generation?
Dom kommer inte från något land på jorden. Dom kommer från en annan planet och räknas inte till HOMOSAPIENS.
Dessa varelser lyder under gudinnan Muhammed, den enda kvinnliga individen som finns kvar på deras planet.
Det räcker så gott med de som springer runt på stan och skriker åt varandra. Det är ofattbart hur våra politiker vill ha vårt land. Sedan kommer massimport av kvinnor från menaländerna om inte svenska kvinnor vill ha dessa arbetslösa gaphalsar.
Jag hoppas jag dör snarr.
Förstår inte språket, vad visar bilderna? Mycket män blire.
Det räcker att förstå: Allah akbar, gud är stor, så vet man!
Det står på engelska högst upp att bråket uppstod efter ett misslyckat motorcykelrån där offret sköt ihjäl rånaren.
Tack. Det kanske ser olika ut på olika webläsare/apparater. Syns inte för mig.
Tydligen en rimlig reaktion med upplopp jämt och ständigt för dessa män. Vems sida står de på? Rånoffret eller dödade rånaren? Vad kaosar de om egentligen? Fattar nada av vad de håller på med…
Utgå från att rånaren var en i gruppen av importerade skränare.