INVANDRARVÅLD. Så kallade ”flyktingar” visar sitt missnöje på en perrong i Ungern genom att försöka stena lokförarna. Varför inte dessa unga män skickas tillbaka med uppmaning att kasta sten och slåss för fred och frihet i Mellanöstern är obegripligt. I Europa har de inget att tillföra. Det är också obegripligt att vi aldrig får se sådana här scener i våra objektiva och opartiska medier…

[…] stenkastning och andra våldsyttringar mot den lokala befolkningen där dom drar fram. Jag minns särskilt en filmsekvens där dessa mer eller mindre vildar började kasta sten mot ett lok på en ungersk station där […]
Dom har inte i något i vårat lad att hämta. Jo Löfven ta honom o res. Han tillför NOLL
Det mest tragiska är att majoriteten av Europas ursprungsbefolkning inte har en sann verklighetsbeskrivning så de kan agera rationellt.
Förstärkning för vålds och stenkastarvänstern.
Lösningen som våra ryggradslösa politiker blir väl att förbjuda sten?
Det är en invasion som pågår och det finns bara ett sätt att möta en invasion.
Nej, det blir nog snarare förbjudet att få sten kastat på sig! Förövare är offer!!
Är man så dum att man står i vägen,
ja då får man skylla sig själv…
I Absurdistan har fyra extra tåg satts in i helgen för att gratis transportera ”flyktingar” till Kungliga huvudstaden. Grattis Stockholm! 🙂
http://www.skd.se/2015/09/12/sj-utokar-avgangar-under-helgen/
De männen jag såg på morgonen igår i Malmö, var riktigt ruskiga. Är en ganska bra människokännare vill jag påstå, och dessa kommer inte acceptera ett nej från myndigheter, utan bryr sig inte om andra.
Egoister som bara kommer roffa åt sig av deras ”rättigheter” utan tänka på skyldigheter.
Kommer aldrig bli betalande skattebetalare. Har sin egen agenda. Jobba svart och fortsätta sin kvinnoförtryckande islamisering.
Pass upp säger jag.
Missnöjesyttringar från en primitiv pöbel. När får vi se liknande här, när dessa stenkastare blir missnöjda i Sverige när landet inte uppfyller deras önskemål och lyder deras krav??
Normal beteende inom vänstern !