”Flyktingar” kastar sten på lokförare

INVANDRARVÅLD. Så kallade ”flyktingar” visar sitt missnöje på en perrong i Ungern genom att försöka stena lokförarna. Varför inte dessa unga män skickas tillbaka med uppmaning att kasta sten och slåss för fred och frihet i Mellanöstern är obegripligt. I Europa har de inget att tillföra. Det är också obegripligt att vi aldrig får se sådana här scener i våra objektiva och opartiska medier…

11 thoughts on “”Flyktingar” kastar sten på lokförare

  1. Lösningen som våra ryggradslösa politiker blir väl att förbjuda sten?

    Det är en invasion som pågår och det finns bara ett sätt att möta en invasion.

  2. De männen jag såg på morgonen igår i Malmö, var riktigt ruskiga. Är en ganska bra människokännare vill jag påstå, och dessa kommer inte acceptera ett nej från myndigheter, utan bryr sig inte om andra.
    Egoister som bara kommer roffa åt sig av deras ”rättigheter” utan tänka på skyldigheter.
    Kommer aldrig bli betalande skattebetalare. Har sin egen agenda. Jobba svart och fortsätta sin kvinnoförtryckande islamisering.
    Pass upp säger jag.

  3. Missnöjesyttringar från en primitiv pöbel. När får vi se liknande här, när dessa stenkastare blir missnöjda i Sverige när landet inte uppfyller deras önskemål och lyder deras krav??

KommenteraAvbryt svar