5 thoughts on “Favorit i repris

  1. Jag längtar efter den dagen SD har egen majoritet i Sveriges riksdag den är nog inte så långt borta Som 7klövern regerar. Vi går mot en ekonomisk
    katastrof i Sverige om svetsaren sitter kvar………

  2. Lysande tal!
    Muslimerna agerar i grupp som en trupp !
    Ska vi vinna det här 3:e världskriget måste vi också agera i SAMLAD TRUPP/GRUPP!
    De som kan bör lämna ett bidrag till Avpixlat, Pettersonsblogg eller PEGIDA….
    Vi måste bli en folkrörelse och bara tillsammans är vi starka !!!

KommenteraAvbryt svar