Under pågående ramadan månad skall de ”fredliga och humana” vara ändå ”fredligare och humanare” än vanligt.
I Afghanistan firade en grupp entusiastiska muslimer genom ett bombattentat mot parlamentet.

Under pågående ramadan månad skall de ”fredliga och humana” vara ändå ”fredligare och humanare” än vanligt.
I Afghanistan firade en grupp entusiastiska muslimer genom ett bombattentat mot parlamentet.
Måste säga att talmannen var en cool kille.
Sinnessjuka blodhungriga Ramadanvampyrer !