4 thoughts on “Pakistan sparkar ut Rädda Barnen

  1. Skänk en hundring till Röda Korset så kan cheferna höja sina redan höga löner ännu mer. Vi skall inte inbilla oss att de i toppen är några fattiglappar. Däremot de som säljer begagnat i RK regi jobbar ideéllt.

  2. Reblogga detta på kullavik1979 och kommenterade:
    Vi skall inte inbilla oss att de som leder Röda Korset är några fattiglappar. RK chef i Stockholm talar aldrig om hur hög lön han har.

KommenteraAvbryt svar