INVANDRING. Långa väntetider och en känsla av isolering är anledningen till att flera av de asylsökande på Vida Vättern vid Ödeshög har börjat hungerstrejka, enligt Corren. Förhoppningen är att kunna påverka myndigheterna. – Det är som att bo i ett fängelse, säger Ahmad från Syrien till tidningen Corren.se.
-Pettersson håller med om att Vida Vättern ligger lite ensligt men det är fritt fram för pojkarna som artikeln handlar om att återvända till Syrien där det är lite mer hålligång…

Har någon av Er varit där och sett hur det förhåller sig? Vet någon av Er vilka det är som bor där, Har någon av ER någonsomhelt kunskap i ämnet:
Retoriken här är under all kritik. Direkt pinsamt.
Exellen :
Har du och vad vet du som vi inte vet ?
Dela med dig av dina erfarenheter, tack.
Läs något du gillar istället! Det finns mycket på nätet att läsa, du måste inte hänga här och fara illa! Jisses! 🙂
Res hem, så slipper fanskapet att känna som att
han sitter i fängelse! Detta är en av dessa storljugare
som säger sig att ha flytt för sitt liv, och sen sitter och
gnäller om allt.
Håriga mordiska apor!
Alla dessa läkare, advokater, kärnfysiker och övriga akademiker. Att dom är så lättlurade av människosmugglare?
Vida Vättern numera: Vilda Vättern….
Ja det blir säkert långsamt och tråkigt för dom när dom nu måste göra en paus i mördantet och dödandet och dom kan ju t.o.m. förlora sin färdighet att skära huvudet av folk! Men…kanske skulle vi tipsa 7-klövern att dom åker dit…
Janne
PS. Och ta med pissruskan Schyman också!
Är vida Vättern invaderad? Åååh fy f..
Det är bra att folk gör sin stämma hörd, men det är vi som betalar som bestämmer.
Klart dom ska snabba besked = ut hem thank you
Kan dom inte ordna till en grisfest som livar upp stämningen.
Ge fan i att ge dom någonting, varken mat eller pengar så svälter dom snart ihjäl och då är vi av med fanskapet.
Yeah, right! De är isolerade, ingen ort i närheten, inget hus att göra inbrott, inga människor att råna, misshandla, våldta och mörda!
Ut med packet!
http://s14.postimg.org/hmlg0iz6p/Parasiter_2.jpg
Ni har kläder på kroppen och mat i magen.
Inga bomber faller runt stugknuten.
TV:n fungerar och solen skiner.
Det ni klagar på er en traditionell SVENSK semestervecka!
HÅLL KÄFTEN ERA SATANS MUSLIMSKA SVIN!
Kan skänks dem de ”bovete”,som jag av misstag köpte för ris ! 🙂
Skicka hem SKITEN! Parasiterna är inte välkomna i VÅRT land. Jag vill spy på alla dessa vidriga människor.
UT för HELVETE!
Skicka tillbaka personerna. Dom kan inte vara riktiga flyktingar som kommer från nått tältläger. För en sådan person skulle vara lycklig över att ha kommit ifrån krig och svält.
Deviation visavi resebroschyren?
Vänd dig till din människosmugglare och klaga.
Ja jävlar, ett fängelse ! Så Mona Muslims snabbspår fungera inte riktig än.