Busschaufför misshandlad av minderåriga

2015-05-18 15:51, Skadegörelse, Göteborg
På en buss i Högsbohöjd uppstår tumult.

På en buss vid Växelmyntsgatan börjar en grupp ungdomar bråka med en busschaufför. Denne blir bland annat sparkad. Flera bussrutor krossas av killarna som sedan springer från platsen.

Vid Pennygången börjar de kasta sten mot bilar och människor och polis som tillkallats får tag på tre minderåriga pojkar.

Polisen

-Pettersson misstänker att det var marockanska ”nio-åringar” som blev tillsagda att betala biljetten och sådant blir de små barnen kränkta av…

11 thoughts on “Busschaufför misshandlad av minderåriga

  1. Dessa iq befriade apor har 87% av Svenskarna hjälpt 7 klövern att ta hit.
    Alla dessa skulle kastas ut ur vårt land , stänga alla gränser för vidare trafik utav papperslösa.

  2. Återigen en ursvensk kultur, om inte jag missminner mig så urholkas ngra Svenska traditioner-kultur så varför åtminstone inte då begränsa dessa problem? såsom Svensk kultur urholkas?, ta bort/undvika helt och hållet.

  3. Busschauffören måste ha provocerat ungdomarna på nåt sätt och då måste han ju få en skriftlig varning från företaget. Pojkarna är det ju synd om så klart. Men eftersom det hela har gått till sociala myndigheterna så kommer de att få varsin sprillans ny moped. Så här fungerar svenska rättvisan.

    Sen slipper de ju att åka buss nåt mer också och det är ju naturligtvis bra på alla sätt och vis.

    Inte minst för busschauffören

  4. Följ med de minderåriga hem till deras föräldrar och tala om vad de gjort. Förklara att deras bostads/socialbidrag sänks med en viss summa per månad tills ätteläggens förstörelse har betalats till fullo.

  5. Vad de behöver i Göteborg är INTE det som SOCIALDEMOKRATERNA och Mona Muslim vill dvs mer massinvandring!

    SVERIGE BEHÖVER FÖRÄNDRAS!!! NU RÄCKER DET!!!!!

KommenteraAvbryt svar