79-årig man dödad i Göteborg

Polisen

2015-04-23 16:20, Uppdatering, Göteborg
Gällande den man som anträffades avliden på Saltholmen i dag på morgonen.

Under den tekniska undersökningen har det konstaterats att mannen bragts om livet.

Polisen önskar få in tips och iakttagelser om händelsen, framförallt mellan klockan 21.00 igår och klockan 08.00 idag. Iakttagelser gjorda vid alla parkeringsplatser samt vid vändplanen på Saltholmen är av stort intresse. Även andra platser där man har sett personer, bilar m.m är givetvis också av intresse. Ring gärna polisen på 114 14.

Den tekniska undersökningen kommer att fortsätta under kvällen. Även dörrknackning kommer att ske i området.

Ingen ytterligare information kan för närvarande lämnas.

Polisen

4 thoughts on “79-årig man dödad i Göteborg

  1. Tragiskt,dock invalt.Klart står dock att Löfven inte heller denna gång vet vem offret var.Oavsett bakgrund och eller etnicitet så progredierar vansinnet.EUs och mångkulturens fördelar lyser med sin frånvaro.
    Ser man neutralt på det hela så är både EU och den här mångkulturen ett oerhört stort risktagande,problemen hopar sig dag efter dag.
    Media undanhåller gång på gång allt som egentligen är viktigt att till folk komma tillkänna.
    Rättsväsendet står handfallna utan signalement/brottsoffren känner sig svikna av och med myndigheternas oagerande.
    EU gick inledningsvis in med alla fördelar och har faktiskt tidigare ekonomiskt stött tiggeri invandring.
    Nu vänder dem kappan efter vinden och ska ta till krafttag mot (sk båtemigranter)(påminner om Estonia-det måste ske en katastrof innan dem inser problemet/ magnituden)
    Regering och media torde rätt och riktigt be om ursäkt till dem/denna som varnat för vad mångkulturen i praktik kan resultera i.
    Tvärtemot så har regeringen hela vägen ställt sig mot ett visst parti istället för att ta åt sig värdefull information,kontentan av det möts folket av. dagligen.
    Till sist,tack regering tack media för att ni mot bättre veto indirekt hjälper till att brott förblir olösta.Det drabbar alla oavsett ursprung/utseende/etnicitet
    Haka inte upp er på en och annan förkastlig kommentar i tredje part.
    Oavsett Vänster eller för den delen Höger så är illa valda kommentarer inget som ligger till grund för att negligera invandringspolitik.

  2. Spännande mångkriminalitet sa Fredrik, berikande slakt sa Mona Muslim, nu slipper vi betala ut pensionen till svensken sa Stor-Röven, beställt sa 87.an och vände sig på sofflocket….

  3. Polisen, hahahaha.
    De borde hålla sig att dirigera trafiken.
    Tragiskt med mannen, men det är sådant vi får vänja oss vid,
    vi svenskar ska ju integreras.

Kommentera