Denna bild tog Bjørn Bjelde i Drammen i morse. Tre tiggare gör sig redo för att lura norrmän på pengar. Alla tre förvandlats från att vara välklädda och vackra, till att bli slitna och fattiga på kort tid. Gissa var kläderna kom från…-Oh ja, från deras Mercedes!

Oj vad ni har bra syn..ser inget som bevisar just dessa tre suttit i bilen eller att de KÖPT kläderna själva..kanske någon/några med annat tänk än vi-ni har skänkt kläderna. .jag har skänkt massor med märkeskläder (som jag fått gratis) sen kan man vara välklädd med ”billiga ” kläder…
Tiggarr får ju miljonbelopp varje månad de sitter utanför butikerna i skönt kallt väder med sköna blöta kläder..
Herregud vilka små människor med stor avundsjuka. .jantelagen smakar bra till frukost middag och kvällsmat.
Fakta är inte hörsägen eller en bild man KAN få till vad som…
Jag älskar kina mat, pizza och åker gärna till solen ..tacka vet jag mångkulturella samhället..så mycket vi FÅTT och det enda vi behöver är att betala skatt…
Mari Mannerström nerknarkad stackars Svensk uteliggare får inte hälften av vad alla svarta tiggare får.
Som tur är jobbar hon extra med att hota människor för sin arbetsgivare Cecilia Simmerud för att få in fludder. Vill du nyttja tjänster…..0736790999
Jisses, vilket stolpskott till kommentar! 🙁
Släpp inte ifrån er en krona!
Denne ”glade spillevink” letar bra projekt att dela ut pengar till!
…finns det någon som har några bra förslag att förmedla?.,)
http://www.pwc.se/sv/ideella/artiklar/arvsfonden-letar-bra-projekt-att-dela-ut-pengar-till.jhtml
…
I Sverige blir rubriken:
”Normala människor förvandlas till politiker”
Det måste vara ofantliga summor pengar som förs ut ur länderna i Norden.
Det börjar bli dags att sluta betala skatt. Vad jag vet så är EU-migranterna skattebefriade….
Jo, det har jag sett i Göteborg också. Bilderberggruppen styr våra politiker. Därför lönar det sig inte att vara en hederlig arbetare längre.
Var har de hämtat ”de lånta fjädrarna” tro, kanske bara försett sig i lämplig butik för de är ju så fattiga och det är ju så synd om dem.
Fy tusan vad jag skäms över att vara svensk, det är ju idag detsamma som att vara ”helkorkad”, (smakar illa).
Jaja,de e ju i Norge ju! I Sverige är dom ju fattiga på riktigt!
Tack våra folkvalda för att ni importerar all kriminellt slödder!