Förbereder för nytt rekord i barbari

En muhammedansk grupp i Irak förbereder sig för att slå ett nytt rekord i ”fredlighet och humanism” (barbari).

moath2

Efter att man på det mest barbariska sätt bränt en Jordansk pilot levande

 

 

Har man nu kört en bilkortege med 17 fångar instängda i stålburar av samma typ som användes för det bestialiska mordet på piloten genom staden Kirkuk. Man meddelade samtidigt att man hade för avsikt att bränna dem levande.

MailOnLine           

FjärranÖsternRedaktören undrar: Är det inte dags att byta ut epitetet ”fredliga och humana” till något mer verklighetsanpassat?

 

 

 

7 thoughts on “Förbereder för nytt rekord i barbari

  1. komigen hörni, domma stackars muslimerna är ju igentligen offer. dom har inte gjort nånting dåligt, visst dom kanske dödar ett par tusen människor och bränner folk levande men enligt Mona Stalin så är dom ju de riktiga offren.

KommenteraAvbryt svar