ISLAM. Var är kvinnorörelsen och feministerna? Var är Gudrun Schyman, Maria Ferm och Veronica Palm när världen försämras framför ögonen på er? Varför accepterar Twittervänstern detta utan att protestera? Förklara för mig vad som är bra med det facit som vi ser varje dag!!! Ni måste ha en skruv lös säger Pettersson som är en stolt islamofob.
Iran 1970

Iran idag
Afghanistan
Kairos universitet 1959
Kairos universitet 2004
Amsterdam 1980
Amsterdam 2011
Falun 1971
− Pettersson tittar på bilden, ser att flickor och pojkar bär tidstypiska 70-tals kläder, de ser helt enkelt normala ut. Det har gått utför för Saudiarabien.
Borlänge 2010
Mogadishu 1880
Mogadishu 1950
Mogadishu 1960
Mogadishu 2009
[…] Vi har facit , varför ljuger ni för oss? […]
[…] -Pettersson menar att Gohary har fel. Araberna måste acceptera europérnas vanor, lagar och sätt att leva men det finns ingen anledning att tyskar eller svenskar ska acceptera arabernas sätt att leva, det vet vi allt för väl vad det leder till. Vi har facit… […]
[…] Vi har facit, varför ljuger ni för oss? […]
[…] Vi har facit, varför ljuger ni för oss? […]
Men vad håller ni på med. Det är ju ren mobbning för att vi inte är lika galna som ni i religion. Det är faan i mig kriminellt att mobba andra för att man inte är intresserad av religiösa idiologier. Det är som om vi skulle mobba er för att ni inget vet om t.ex fotboll. Ni är det allra sämsta hos mänskligheten alla ni religiösa extremister.
Hur var det nu i Pakistan, där man mörda 450 barn för att vuxna pakistanier inte kan vara sams. Ni är alla mer eller mindre psykiskt sjuka, och värre och värre blir det. Ni är alla ansvariga för varenda terrorattack. Religion är något man slutar med, när man har fått något att tänka med. Konstigt att ingen har sett dessa gudar och änglar ni talar om. Nej dom finns inte mer än i er fantasi.
Många olyckliga människor på denna blogg.
Många är missbelåtna inte olyckliga. Islamisering är minsann inte roligt att få se. Nu har de börjat ställa ut sitt avfall i trapphusen. Hur tror ni nu att det blir med era kackerlackor och vägglöss. Det fattas något i hjärnan på er och detta försöker ni kompenserar med extrem religion. Från nu är ni bannlysta här på bloggen och vi tvingas stänga kommentarsfältet medan vi städar ut er unkna skit.
Fick mitt lilla yttrande dig att ta till storsläggan.
PS : Ska titta i trapphuset och se efter om det behöver städas.
Vem klarar inte av en debatt, men att debattera med er, är ju helt meningslöst. Ni kommer bara fram med era offer och hur synd det är om muslimer och annat skit, där ni kan vara känslosamma för era egna men helt oförstående för de drabbade. Några fakta för källforskning är obefintligt hos er, bara alltmer av känslor och hur synd det är om muslimer.
Här har du fler smarta förslag från den Egyptiska gatan. Att Israel ska skjuta först tror dem visst inte på. Kairo ligger ca 70-80 km in från Suezkanalen västerut. Sinai går österut kanske 120-150 km, sedan tar södra Israel över. ca 200 km kanske något mer mellan Israel och Kairo, något längre till Alexandria, namnet på den staden är kristet. Det radioaktiva stoftet och strålningen kommer att vara kvar i minst 1 000 år. I deltat av Nilen och efter Nilen bor folk mycket tätt och är ett bra mål för vilken metod man än väljer.
http://petterssonsblogg.se/2012/10/21/karnvapen-ja-fredsfordrag-med-israel-nej-enligt-egyptisk-opinionsundersokning/
Har inte läst texten bara rubriken.
Att ljuga är FULT för alla utom muslimer !
De som anser att det inte är fult, de har har nu med korrekta politiker(fega), korrekta media (fega) och allmänt ”slödder” (obildade) sett till allt det är rådande i Sverige (soptippen) !
Pettersson
Ja det är just där just där vi befinner oss i skiten av galna ideologier, inget som vi sekulära någonsin tänkte på.
Förfallet har gått åt helvete för fort vi har inte hängt med och den ”lede” leder landet NAIVT.
Malmöbo, ursäkta att svaret dröjde men menar du att 0.001% av 1,6 miljarder muslimer i världen ställer till allt helvete. 0.001% gör 16 000 och du menar att de har förstört hela den muslimska världen, varför tar ni fredliga inte hand om dem? Men allvarligt talad, det är ännu färre, en (1) gubbe som heter Muhammed har förstört allt men hade det funnits några kloka muslimer hade de gjort slut på honom när han var liten.
Ali, vem har pratat om terrorhandlingar mot väst? De som dödar flest muslimer är muslimer. Muslimer bråkar med judar, kristna, hinduer, buddister, ateister: Muslimer bråkar med kineser, ryssar, thailändare, indier och alla andra sorter men enligt muslimerna är de liksom du felfria och alla andra är idioter.
Buddhister som lever med hinduer = inga problem
Hinduer lever med kristna = inga problem
Hinduer lever med judar = inga problem
Kristna som lever med Shintos = inga problem
Shintos lever med konfucianer = inga problem
Confusians lever med bahaier = inga problem
Bahaier lever med judar = inga problem
Judar med ateister = inga problem
Ateister lever med buddhister = inga problem
Buddhister som lever med sikher = inga problem
Sikher som lever med hinduer = inga problem
Hinduer lever med bahaier = inga problem
Bahaier lever med kristna = inga problem
Kristna som lever med judar = inga problem
Judar med buddhister = inga problem
Buddhister som lever med Shintos = inga problem
Shintos lever med ateister = inga problem
Ateister lever med konfucianer = inga problem
Konfusianer lever med hinduer = inga problem
Så var är problemet
Muslimer som bor med hinduer = Problem
Muslimer som bor med buddhister = Problem
Muslimer som bor med kristna = Problem
Muslimer som bor med judar = Problem
Muslimer som bor med sikher = Problem
Muslimer som bor med bahaier = Problem
Muslimer som bor med Shintos = Problem
Muslimer som bor med ateister = Problem
Muslimer med muslimer = BIG PROBLEM
Så muslimerna…
De är inte lyckliga i Gaza
De är inte lyckliga i Egypten
De är inte lyckliga i Libyen
De är inte lyckliga i Marocko
De är inte lyckliga i Iran
De är inte lyckliga i Irak
De är inte lyckliga i Jemen
De är inte lyckliga i Afghanistan
De är inte lyckliga i Pakistan
De är inte lyckliga i Syrien
De är inte lyckliga i Libanon
De är inte lyckliga i Nigeria
De är inte lyckliga i Kenya
De är inte lyckliga i Sudan
Så, var är muslimer lyckliga?
De är lyckliga i Australien
De är lyckliga i England
De är lyckliga i Belgien
De är lyckliga i Frankrike
De är lyckliga i Italien
De är lyckliga i Tyskland
De är lyckliga i Sverige
De är lyckliga i USA och Kanada
De är lyckliga i Norge
De är lyckliga i nästan alla länder som inte är islamiska!
Och vem skyller de detta på? Inte islam … Inte sina ledare… Inte sig själva …
De skyller på de länder de trivs och är glada i!!!
Och de vill ändra de länder de är glada i, till att bli sådana länder som de inte trivs i och där de inte är glada till sådana länder de flytt eller flyttat ifrån på grund av att de var missnöjda…
Ali, Muhammed, Allah, Abdullah och allt vad ni heter ni är fan i mig inte kloka…
Ali, du har inget hemland. Ni började med att stjäla Mecka och Medina från judar och andra sedan har ni fortsatt över hela Levanten och Nordafrika och ni hade säkert fortsatt ända hit om ni inte stoppats…
Jag har ju svarat, ni ser ju inget blindstyren. Pettersson har annat för sig.
Och hur räknar du nu då Malmöbo. Det är visst bara religionspladder som ryms i era hjärnor, om ni nu har några?
Du menar alltså att all den agression som islam lägger ned dagligen på krig utförs av 1 600 personer. Då måste dom ha det verkligen svettigt. Det är ju inte bara att halshugga och hissa upp bögar i lyftkranar, utan det är ju allt som ligger i att föra krig på några dussin platser. Har du räknat med allt som går åt eller har du bara lekt i sandlådan. Vilket ni båda brukar kunna göra, men inte mycket mer. När kan ni tänkas vilja tala om sådant som går att verifiera och ingen fejkad Allah med Pedofilprofet. Det är inget att dra upp, eftersom det är efter tycke och smak.
Men tycka kan ju alla, däremot är det svårare att visa upp källor från verkligheten.
Vad är det för blogg som ni anser att Pettersson länkar till som sin egen blogg.
Den jag tror ni menar är ju en tysk blogg, där källor inte brukar saknas och det gör det nog inte nu heller. Tack vara närheten till Tyskland så har vi rätt många som kan översätta tyska till svenska. Engång hade jag den kunskapen, men jag har tappat en stor del, men kan bättre lyssna än prata. Lättast är kanske att läsa.Men tyskarna är ett noggrant folk som brukar stå för sina källor, vilket vi också gör.
Men ni spelar så gott som enbart på känslor, men det har vi skrivit så många gånger att ni borde ha fattat vad ni gör för fel. Känslor och Gudar är lätt att ta ställning till. Att lägga fram fakta tar tid, men är inte omöjligt. Kanske t.o.m ni en vacker dag hittar något faktabaserat att debattera. Tills dess anser vi er som två roliga pajaser, vilka vi gillar att driva med.
http://www.pi-news.net/2012/08/islamische-kriege-vor-dem-ersten-kreuzzug/
Malmöbo, vi behöver väl inte läsa en bok för att begripa att islam är emot mänskligheten. Facit finns i verkligheten. De muslimska länderna är de som är sämst att leva i. Där saknas yttrande och åsiktsfrihet, ytterst få böcker trycks där, forskning och utveckling är nästan helt frånvarande. Oljan har gjort en del muslimska länder rika men inte ens den hittade ni själva.
För övrigt kan vi inte veta att det är guds ord Muhammed hörde genom ärkeängeln Gabriel för Muhammed var påtänd och hade hallucinationer. Varför satt han annars ensam på ett berg och hörde röster.
På länken finns några få av det fredliga islams försvarskrig…
http://petterssonsblogg.se/2014/09/08/islam-nagra-av-de-fredligas-krig-sedan-muhammeds-dagar/
@Ali
Det jag skulle behöva hjälp med,är städningen ! Tillhandahåller ni också sådana tjänster..Rengöringsmedel,kvastar,moppar och dyl.finns för handen !
Eftersom jag själv skriver fel rätt ofta så brukar jag inte kommentera andra men det här var riktigt roligt ”Pettersson. Och vad har kläderna med staken att göra? ” kul jag skrattade rakt ut!!! Tack för det Islamskinfo det är inte ofta vi rasister kan skratta i dagens Sverige. För att återgå till allvaret om jag fick bestämma så skulle antalet muslimer vara väldigt få i Sverige judarnas pengahunger måste också övervakas men det som grämer mig mest är 87% av svenskarna som är blåögda eller tröga.
Ali…Du menar förmodligen ”svenskarna” ?
Urbefolkningen i vårt land har säkert inget emot judarna. Förutom att de finns vissa avarter, (liksom hos er araber) som stympar sina barn !
Stenbock. Jag sa inte judarna. Jag sa israel.
@Ali
Är det genom sådana smickrande ord,som ni värvar medlemmar till Moskén ?
Du får ta dina klagomål till ditt ”kommunalråd”, hen är ju allmänt känd för vad hen vurmar för. 😉
http://malmovanstern.v-blog.se/2015/01/16/tillsammans-bekampar-vi-islamofobin/
Hade jag varit så otillfreds med Petterssons blogg,skulle jag lämnat den….Fundera du över saken,ingen kommer att sakna dig !
Det ni kallar hata är det ni hatar. Vi hatar det onda var det än dyker upp, men älskar de ärliga okomplicerade människorna i vår egen del av Världen och gillar fred men inte krig. Vad väljer ni att hata? Det måste vara freden, eftersom det är 4 år sedan ni startade era inbördeskrig, med hjälp av Al-Qaida och det muslimska Brödraskapet, som är totalförbjudet i sitt eget hemland Egypten. Ni håller med de 25% som vill ha krig inom islam.
Här finns en enda muslim och hon vil stjäla tid från andra, genom ointelligenta frågor. Brigitte Gabriel har dock svar på tal. Här nämns även hur många extremister det finns bland de 1,6 miljarderna av muslimer 15-25 % talar Malmö om, och studenten talar om 1;8 miljarde och då är finansiärer och allt annat folk medräknat.
Det är 400 miljoner vid 25% och 240 miljoner vid 15%
Jag är ledsen men Brigitte räknar med bara 1,2 miljarder och får ändå höga värden,180 – 300 miljoner som är uppskattningar av alla Världens alla egna underrättelseorganisationer. Du Malmö som är ingenjör enligt vad du har sagt, t.om. civiling.har jag för mig.har villat bort dig å det grövsta och vill bara erkänna 1 600. Det är väl nära era förluster per vecka i soldater, eller räcker inte till. När Mushi blev president i Egypten så skickades en enkät ut. Där fanns fred med Israel och där fanns kärnvapen mot Israel. Det slutade med att kärnvapen var bra och fred inte bra. Då har man inte mycket under pannbenet.
Reblogga detta på Vad händer i Mellanöstern idag?.
Din kompanjon Malmö trodde att det var 1 600, men med IS och de andra terrorgrupperna ökar det minst till en halv million och sedan har vi ju många länder som är i krig. Ja jag tror på hela Världens underrättelseorganisationer och Brigitte Gabriel och det jag kan tänka ut ifrån Filipinerna och hela Mellanöstern, Somalia, Eritrea, Nordsudan och alla småstater runt Jerusalem, stormakterna Iran och Turkiet samt stora delar av södra Ryssland och Nordafrika samt Europa, Kanada Sydamerika och Mexiko samt USA. Afghanistan Pakistan, och andra från Indien, Bangladesh, Arabiska halvön, Nigeria Kenya Västafrika, Kina och ett stort antal stater som samlat ihop underrättelsematerial under flera årtionden.
Att då skriva 0,001 procent som är extremer borde ni kunna begripa, eller tittar du bara på Sverige och Palestina, som ju inte finns än, så är det ju fler där än 1600, hela Hamas + Gaza 1,5 miljoner PA 2,5-3 miljoner och alla verkar ju vara extremer. När man frågar vanligt folk i UK och Holland så ligger det upp mot 50 %, så vad kan du tänka dig. Jag har inte uppskattat detta, det har andra gjort. Sätt på videon och undra sedan vad dina bröder i tron är i färd med att göra. Då är det kanske inte så underligt att vi protesterar. Det är ju det enda vi får göra för landsförrädarna inne på Riksdagshuset minus SD som håller fanan högt.
Ali jag säger inget, det Är Brigitte Gabriel som har fått dessa siffror. Jag har min källa där och hon har sin källa hos Underrättelsetjänsterna i hela Världen som gjort en sammanställning av det man har kommit fram till. Klarar du inte hennes engelska eller vad är problemet förutan hos islam, där man försöker att sopa sådan här information under mattan. Du hörde inte heller att hon prata om att kasta all islamism i soptunnorna, där det hör hemma.
Ja just det finns ju inte droger i arabvärlden
Vem försöker du lura ali ?
Säg inte det Ali du kommer kanske att bli helt frisk?
aos. Jag lurar inte någon. Du kan lätt få fram statistik på drog och alkoholproblem i världen.
Det är stor skillnad på knark och sprit. Det senare går att lära sig att använda, medan knarket efter bara några gångers användning har skapat ett beroende. De som är mycket motiverade kan slita sig loss, men det är inte särskillt många. De flesta dör i förtid i narkotikarelaterade sjukdommar eller överdos.
Nej jag har aldrig ens smakat någon form av narkotiska preparat.
Det närmaste var väl en vattenpipa hos den Indonesiska bataljonen. Men jag fick inte ens i mig det.Jag hade tydligen för liten sugkraft tror jag de skyllde på då för mer än 40 år sedan.
Finns det ingen illegal bordell du kan gå på och avreagera dig
J,vi kan tipsa honom att i hans hemstad finns ju ”Kåta Gun”
Nu får Pettersson ursäkta språket!
Men för helvete Islamskinfo! Släng dig i väggen med huvudet före för det verkar ju inte vara något du använder ändå. Du gör i så fall omvärlden en stor tjänst, så vi övriga slipper ditt dravel.
Bra Rutit Rut.
Nej Ali, jag skäms inte över dina urusla slutsatser men du borde göra det.
Tygbitarna har betydelse för er, ett bevis på er religion och hur kvinnor ska gömmas och skylas för att ni män är sexfixerade och det gillar inte den underliga figur ni tillber.
Ja men i så fall måste det finnas många Islamister
som mår dåligt, för det är ju inte ett så litet antal
som skär halsen av andra människor.?
Men om ni i stället hade skrotat Islam och
betett er som andra människor så tror jag på
sikt att även Muslimer skulle kunna må bra
Ali, hur ska jag kunna bedöma att kvinnor i slöja är bra jag ser inte hur de ser ut och de får inte prata med främmande män. Så givetvis är kvinnor utan slöja överlägsna dem med slöja men det är inte kvinnornas fel utan islam och männen som tror på skiten…
Nej Ali, jag skäms inte över dina urusla slutsatser men du borde göra det.
Förresten hur går det med din sanningsblogg.
Igår hade Petterssons drygt 130 000 besök och 95 521 unika besökare. Hur många söker din sanning?
http://petterssonsblogg.se/2015/01/14/diagram-om-massinvandring/
Märkligt att denna medeltida ideologi/religion inte utövades på 60-80 talet likt den gör idag på 2000-talet,var de mindre religiösa då eller? Obs ironi. Detta är verkligen något man kan peka på och ifrågasätta tycker jag.
På den tiden hade dessa parasiter inte på långt när,hört talas om Absurdistan och dess islamvänliga styre !
Allt beror nog på att några självutnämnda specialist-tolkare av sagoboken ”koranen”, ( läs präster och imamer) har lyckats övertyga alla stackars mena-analfabeter att detta är rätt. De som ändå inte rättar in sig i ledet kommer IS att omvända med halshuggning 🙂
I totalitära stater måste man ha något som håller ihop folket. Här är det religionen.
Naturligtvis är inte kvinnor utan slöja bättre.
Men troligtvis är kvinnor utan slöja friare.
Malmöbo, du vet mycket väl att islam radikaliserats åtskilligt sedan 50-60-talet. Vid den tiden så var man mer intresserade av socialism och västerländsk livsstil även i den delen av världen. Det som hände var att prästerna och imamerna såg sin makt erodera och man slog tillbaka. Khomeni i Iran och Mujaheddin i Afghanistan var den tändande gnistan till islams återkomst på allvar. Islam blev alltså åter en politisk rörelse som ville ha makten över folket!
Där kan jag bidra med hur det var i mitten av 70-talet. Då gick man på nattklubb på Sheraton eller Nile Hilton,om man var övre medelklass från Egypten och alla var klädda i vanliga kläder. Annars var det syltor där magdansöserna uppträdde under lite andra förhålllanden. Detta var förstås i Kairo och Alexandria, som då precis som nu hade få turister på grund av oroligheter i landet
De svartklädda från byarna på landet gick då i de kläder man hade när man arbetade, liksom alla diversearbetare i städerna. Men några Burkor och Nigaber såg jag inte på någon enda kvinna. Det är ju på grund av Wahabismen som klädmodet har gått i fel riktning. Själva gick vi i FNs kakiuniformer, som användes vid permission. Inte så roligt men det gick. Om man frågade fadern, och blev bedömd som passande, kunde man få dansa några danser med dottern på Nattklubben.
Bilar däremot var mycket dåliga. Men de flesta var ändå Taxibilar,och av dem var merparten svarta och vita. Dessa taxibilar och bussar dominerade i gatutrafiken totalt. Högst 10-15 % var privatbilar. En del gamla jänkare, men mest Sovjetbyggda fiat vad den nu kallades.
Hehe, jag är övertygad om att Pettersson är mycket tacksam för dina ’råd’. Kom bara ihåg att ta din medicin så skall du se att det ordnar sig. Sköt om dig!
tack och lov så går jag inte på några mediciner. Sköt du också om dig :).
Trodde Pajas var något man ser på Cirkus, men även i denna blogg får man bevittna dem! ” har eget hörn där de två kan uppträda , för de gör bara bort sig 😉
Om ni vill finna er i detta Malmöbo och Islam- något…. så håller er på era hjärntvättarsidor! För jag finner jag denna blogg ”guldvärd” besöker den dagligen oftast flera gånger per dag!
Nä så dra till PK-media som berättar eran världs sanningar!
Stackars våra barn och barnbarn !
Vi vet vilka ”de skyldiga äro” och glömmer inte, i botten ligger all form av politisk korrekthet samt en enorm naivitet, okunskap, konsensus,grupptryck, indoktrinering, lathet och feghet
Är man hjärntvättad så är man! Håller med Pettersson! Är en stolt islamofob. Vill se en förändring – kan detta bara inte vara en ”dröm” men så vaknade jag och insåg – Jävla skit det var ingen dröm!
http://petterssonsblogg.se/2015/01/14/diagram-om-massinvandring/
Det hela verkar att röra sig om ”tama eller vilda” när man talar om kaniner och med kaninuppfödare. Efter påvens uttalande om förökning, så vet ju alla att preventivmedel är ”haram” i en del ideologier där även islam ingår.
http://everykindapeople.blogspot.se/2015/01/paven-i-blasvader-igen.html
I kaninernas värld så är det de vilda som förökar sig okontrollerat.
Om du och din gode vän Islamofob eller något ditåt skulle ta och räkna hur många tummen upp respektive tummen ner ni fått och agera därefter.
Var får du dina siffror från, lögnaktiga Mamöbo som påstår sig vara Afghansk Taliban.
Tack Pettersson. Jag har länge undrat över var feministerna varit och är. Det finns massor med frågor som de kan arbeta för vad gäller kvinnors rättigheter. Könsstympningen bland annat, men vad jag sett och hört är det tyst. Om det finns något skrivet vill jag gärna läsa det!
Vi har skrivit mycket om könsstympningar av unga pojkar och lite äldre flickor. Det senare är straffbart i Sverige och det första med, om det inte utförs på sjukhus. Läkarna har varit emot eftersom man ställer människor mot muslimer. Men de senare fick ju som vanligt igenom fri operation, som vi dessutom måste vara med och betala då varje operation kostar något tiotals tusen svenska kronor. Men för muslimerna är operationen gratis. Du kan söka på könsstympning.
Olli
Här finns fakta, tryck på länkarna på bloggen, bra sammanfattat.
https://varjager.wordpress.com/2015/01/21/klitorisoperation-for-konsstympade-invandrare/
På den här länken ska du hitta en hel del av könsstympningen bara klicka och läsa FGM är den engelska förkortningen, Islam har nu jobbat hårt med Google, Det fanns mycket mer förut. Man kan kolla i tyskland,GB och några till kanske Frankrike
http://islam.se/kvinnosyn/kvinnlig-omskarelse-konsstympning
Det finns snart inga rättigheter kvar. Riksdagen stänger snart och ledamöterna flyttar till sin krigsplacering. De som blir kvar uppe får slåss för sin egen existens. Jag är ju tämligen gammal, så jag drabbas inte lika mycket som barnen. Men de muslimska männen kommer att försöka alla knep att ta sig förbi någon och sno dennes plats.
På fotot från Falun 1971 det är inte Bin Laden på fotot som påståtts, utan en bror till Bin Laden.
Jag läste en bok som en Iransk kvinna skrivit, som varit gift med en bror till Bin Laden och påpekade att det var inte Bin Laden i Sverige 1971, utan en bror till honom.
Jag anser att hon borde ha känt till saken.
Ron, möjligen har du rätt men jag har läst att det är Usama och det har väl ingen större betydelse när det gäller klädseln jämförelsen mellan kläderna då och idag.
Oj vad 87% av Svenska folket kommer bli förvånade när de blir attackerade på gator o torg och kan inte gå ut. Inte har de räknat med att Sverige får muslimska regler ? Jo klart att muslimer tar över samma som i Serbien / Bosnien. Muslimer har stora proplem även nu idag i Bosnien. Sverige och svenska folket har stora proplem inom några få år.Det kommer bli samma som i Syrien, men 87% fattar det inte. Jag vet inte vad jag skall säga för inget hjälper. Kan bara säga att 87% får ett rent helvete och det har dessa 87% gjort sig förtjänta av eller hur?
Vore ju bra om bara 87% drabbas men jag tror nog att det blir 100%